Image Alt

5 knjiga za svakog marketingaša

PVZG knjige

5 knjiga za svakog marketingaša

Ako ne voliš čitati knjige, osobito stručnu literaturu, vrijeme je da to promijeniš. Naročito ako svoju karijeru gradiš u marketinškom smjeru! Često se u svemu oslanjamo na internet, a čitanje knjiga smatramo zastarjelom metodom učenja. No, upravo je to navika koju dijeli velik broj uspješnih ljudi. A tko ne bi želio biti poput njih?

List po list – uspjeh

Ako godišnje pročitaš jednu ili nijednu knjigu, sjeti se da Bill Gates pročita njih pedesetak. S druge strane, ne čitaju bilo koju knjigu koja im padne pod ruku. Oni pažljivo odabiru što će pročitati i uvijek nastoje naučiti nešto novo.

Ipak, riznicu suvremenih i kvalitetnih knjiga o marketingu nije lako pronaći, no za sve postoji rješenje. Kako bi ti olakšali potragu za zanimljivom marketinškom literaturom, donosimo ti pet knjiga koje moraš pročitati na svom Kindle uređaju.

Positioning: The Battle for Your Mind

Al Ries i Jack Trout, začetnici industrije brendinga, napisali su ovu svevremensku knjigu i klasik marketinške literature. Čitajući ovu knjigu otkrit ćeš kako komunicirati sa skepticima, kao i onim zahtjevnijim klijentima. Ovaj vrhunski dvojac, objasnit će ti cjelokupan koncept, promišljenog vođenja i praćenja proizvoda kako bi izgradili reputaciju tvrtke i pozicionirali se kao vodeći brend u očima potrošača. S druge strane, doznat ćeš nešto više o tehnikama oglašavanja, osmišljavanju strategije, ali i kako se boriti s konkurencijom.

Marketing: A Love Story: How to Matter to Your Customers

Zanima te kako neki brendovi uspijevaju izgraditi emocionalnu povezanost s potrošačima? Onda je ovo prava knjiga za tebe! Bernadette Jiwa prilagodila je svoje blog članke i sastavila knjigu koja pomaže brojnim poduzetnicima, ali i marketingašima. Kako jednoga dana ne bi prodavali proizvod, već priču koja stoji iza njega, pronađite inspiraciju i savjete u ovoj knjizi.

What Customers Crave

Kako brzorastuća tehnološka industrija mijenja iskustvo klijenata? Odgovore potraži u ovom štivu! Saznaj kako otkriti što potrošači vole i još važnije, kako to iskoristiti u svoju korist. Zaviri u samu srž modernog sadržajnog marketinga i nauči kako potrošačima pružiti izvanredno iskustvo.

Everybody writes

Pored toliko blogova, portala, ali i društvenih mreža čini se kao da smo svi postali pisci. Što nije toliko daleko od istine, osobito kada je riječ o brendovima. Ova knjiga podučit će te kako napraviti komunikacijsku strategiju, ali i kako pisati bolje i ponuditi zanimljivu priču klijentima kroz različite platforme.

Hit Makers: The Science of Popularity in an Age of Distraction

Derek Thomson odlučio je istražiti zašto neke stvari postanu ‘viralne’, dok druge ostanu nezapažene. Otkrij što stoji iza stvari koje nam se sviđaju te kako marketing i ekonomija utječu na to. Thomson će ti otkriti i zanimljive uzorke ponašanja, koje ćeš uz malo truda osvojiti i naučiti primjenjivati u praksi. Popis imaš, zato knjigu u ruke!