Image Alt

Prednosti i mane rada u marketingu IT tvrtke

pvzg it

Prednosti i mane rada u marketingu IT tvrtke

Ako u tebi čuči istinski geek, vjerojatno ti je prošlo kroz glavu kako bi rad u IT tvrtki bila prava stvar za tebe. Stavi na vagu ove prednosti i mane, a konačna odluka je na tebi.

Humora neće nedostajati

Odlučiš li se svoju marketinšku karijeru graditi u IT tvrtki, jedno je gotovo pa sigurno – dijelit ćete isti smisao za humor. Gledate iste serije, čitate iste knjige, visite na sličnim subredditima, pa nije čudno da i u ovom slučaju naginjete u istom smjeru. Nema ništa loše u tome, štoviše, bit će ti odlično. Dobro osmišljeni prankovi i šale već su pomalo dio rada u ovoj industriji. Koliko god da vas obaveze stišću, barem znaš da na svakodnevnu dozu smijeha uvijek možeš računati.

Nova znanja svaki dan

Želiš li biti dio ove industrije i raditi posao kako spada, morat ćeš jako puno raditi i istraživati. Ako tehnologija nije baš tvoj đir, razmisli dva puta prije nego što prihvatiš posao u marketingu IT tvrtke. Ova se industrija mijenja iz dana u dan, a ti ćeš morati biti u toku. U to se ubraja praćenje novosti na brojnim relevantnim portalima, forumima i društvenim mrežama. S druge strane, ako to već ionako radiš, onda samo spajaš ugodno s korisnim.

Posao s višom svrhom

Nije rad u svakoj IT tvrtki isti, no činjenica je da, malo po malo, mijenjate svijet svojim dostignućima. Bez obzira na to razvijate li igrice, aplikacije ili poslovna rješenja, mijenjate život ljudi. Samim time, možeš se pohvaliti kako tvoj rad u marketingu direktno potiče svijet na promjene te čini svakodnevni život jednostavnijim.

Izazova ima more

Svaki dan je drugačiji i svaki nosi novi izazov u ovoj brzorastućoj industriji. Osim što se novi konkurenti stvaraju svaki dan, industrija se sama po sebi mijenja na dnevnoj bazi. Dinamična radna atmosfera i ludi tempo ovdje neće izostati. To znači da se moraš pripremiti na svladavanje novih izazova i situacija svaki dan. Nikada ne znaš što će se dogoditi i za sve moraš imati spremno rješenje.

Suradnjom do uspjeha

Ponekad će ti se činiti da ti i tvoja ekipa jednostavno ne pričate istim jezikom. Dogodit će ti se bezbroj puta da im pokušavaš objasniti nešto što je tebi važno, a njima se čini beznačajno. Sjeti se da dolazite iz drugačijih pozadina te da isti ljudi ne postaju programeri i marketingaši. Želiš li uspješno riješiti ovaj problem, posluži se storytellingom. Pokušaj kroz priču svojim kolegama na jednostavnom primjeru objasniti zašto je nešto važno. Ipak, nekada je dobro i poslušati drugu stranu. Možda ti se uvijek neće tako činiti no pokušaj shvatiti od kuda njihovi komentari dolaze. Ako su utemeljeni, objeručke ih prihvati pa zajedničkim snagama dođite do novog, najboljeg rješenja.