Image Alt

Prednosti (i implementacija) interaktivnog marketinga

Prednosti (i implementacija) interaktivnog marketinga

Kreativno, jedinstveno i personalizirano iskustvo. Upravo to ćeš dobiti primjenjuješ li interaktivni marketing na pravi način, a evo i par dobrih savjeta uz koji ti je uspjeh zagarantiran.

Iskoristi sve prednosti kvizova

Osim što tvoji korisnici vole dati svoj osvrt ili pak dobiti više informacija, njihova iskustva pomoći će ti izgraditi još bolje iskustvo korištenja proizvoda ili usluge. Iskoristi snagu kvizova, ocjenjivanja i kalkulatora u svoju korist. Ovaj zabavan način za dolazak do povratnih informacija od korisnika dobar je za tebe i njih. Zabavno je ispunjavati online kvizove, pa je ovo super način kako možeš privući ljude da dođu na tvoj web ili stranicu na društvenim mrežama. Također, niti kalkulatori nisu za odbaciti. Zapravo su odlična stvar! Pomoću njih možeš svojim kupcima pomoći da usporede razne ponude, prednosti i opcije.

Video nije samo pasivan

Kada ti spomenemo video, vjerojatno se pitaš kako on može biti interaktivan. To je zato što vjerojatno već u glavi razmišljaš kako gledaš neki dobar film. Međutim, interaktivni video je prisutan već nekoliko godina i korisnici ga obožavaju. Sjeti se samo koliko je pažnje dobio Black Mirror: Bandersnatch. Ono što moraš znati je da svaki interaktivni film u sebi ima dozu igrice. To je zapravo način na koji postaje interaktivan. Trebaš samo smisliti kako se taj koncept može uklopiti uz priču o tvom proizvodu ili usluzi. Također, uvijek možeš iskoristiti i Facebook Live – što se pokazalo kao odlična praksa za brojne brendove.

Proširena stvarnost tvog brenda

Jedan od brzorastućih marketinških trendova s predznakom interaktivnosti svakako je AR. Već ga naveliko koriste Coca-Cola, Ikea, Amazon, Volkswagen i brojni drugi. Vrijeme je da i ti uskočiš na taj vlak i iskoristiš prednosti proširene stvarnosti. Dobro razmisli kako se tvoj proizvod ili usluga može prikazati u najboljem svjetlu uz pomoć ovog alata. Naravno, pritom dobro promisli kako to može pomoći tvojim korisnicima i učiniti njihovo iskustvo nabave i korištenja proizvoda još boljim.

Okreni video za 360 stupnjeva

Gotovo smo sigurni da ti je prilikom skrolanja po Facebooku barem jednom za oko zapeo neki 360° video ili fotka. Ovo je odličan način kako tvoji korisnici mogu istražiti virtualni prostor. Vjerujemo da će im se ovakav sadržaj svakako svidjeti. Ako ti pak treba malo inspiracije jer ti ne pada na pamet kako iskoristiti ovaj nesvakidašnji format, baci oko na Google Arts & Culture.

Osim toga, ovo je super format i za turizam. Postoji li bolji način da privučeš posjetitelje na obilazak prirodnih ljepota tvog mjesta ili grada? Ovakav video im može omogućiti da dobiju samo mali uvid u sve ono što ih očekuje. Baci oko i saznaj kako je to napravio Royal Caribbean International. Sve što trebaš je pomoću miša pratiti smjer koji vodič pokazuje. Odlično, zar ne?