Image Alt

Poželjne vještine (i osobine) marketingaša

pvzg vjestine i osobine

Poželjne vještine (i osobine) marketingaša

Koje kvalitete dobar marketinški stručnjak mora imati? Ovo ćeš si pitanje sigurno postaviti kada kreneš u potragu za poslom, a evo i odgovora koji će ti to razjasniti.

Entuzijazma kao u priči

Vrsni marketinški stručnjaci osjećaju polet kada rade svoj posao. Odmah po njihovom ponašanju možeš vidjeti koliko entuzijazma imaju, a prenose ga i na sve oko sebe. Nikad nećeš sumnjati u to da vole svoj posao, niti ih čuti kako se žale da su im zadaci dosadni. Upravo takve osobe postaju odlični stručnjaci i vođe timova. Jako je važno da ti se sviđa posao koji radiš, jer bi bilo šteta da osam sati dnevno provodiš radeći nešto što ti je mrsko.

Žarulja nad glavom

Želja za kreativnim stvaralaštvom često je i glavni razlog zašto se studenti odlučuju upisati studij marketinga. Uopće ne sumnjamo da je i ti posjeduješ. Nemoj se bojati pristupati stvarima iz drugačijeg kuta. Baš kao i ostali kreativci, poštuje se one ljude u marketingu koji uvijek imaju neku ludu ideju i koji nikada ne rade stvari kako su se oduvijek radile.

Lojalnost se uvijek cijeni

Odanost brendu i tvrtki jako je važan faktor tvog poslovnog razvitka. Ponekad će ti se ponuditi poslovne prilike za tek nešto malo veću plaću, gotovo neznatnu. Hoćeš li ostati ili otići pokazuje tvoju vjernost, ali i to koliko vjeruješ u cijelu priču. Isto tako, odeš li iz neke tvrtke, nikada nemoj negativno pričati o njima ili njihovim proizvodima. Izvrsni marketinški stručnjaci uvijek će stajati iza brendova na kojima su radili. Sjeti se da lojalnost gradi kredibilitet i da negativni komentari više govore o tebi, nego o proizvodu ili usluzi nekadašnjeg poslodavca.

Fleksibilnost prije svega

Neovisno o tome koliko dobro radiš svoj posao i držiš se zacrtanih planova, ponekad ćeš naići na problem. On će se stvoriti od nikuda, a ti ćeš morati promijeniti sve svoje planove. Ponekad i zanemariti svoj privatan život. Prilagodljivost takvim situacijama bez gubitka fokusa čini te izvrsnom osobom za posao marketinškog stručnjaka.

Prodaja čini svoje

Marketinški stručnjaci prodaju moraju imati u malom prstu. Stvar je vrlo jednostavna, tvoj rad direktno utječe na to hoće li netko s police uzeti tvoj proizvod. Poradi na svojim prodajnim vještinama, prouči psihologiju koja stoji iza prodajnog procesa te nauči prodati bilo koji proizvod ili uslugu – osobi kojoj to uopće ne treba.

Timski igrač za poželjeti

Raditi u marketingu znači raditi u timu. Uspješni stručnjaci u ovom području gotovo nikada ne rade sami. Uvijek ćeš surađivati s različitim odjelima kao što su prodaja, financije, nabava. Želiš li da tvoj proizvod zaista uspije, morat ćeš naučiti kako je timski rad srž dobrog marketinga. Nemoj dopustiti da nerazumijevanje između odjela utječe na uspješnost cijelog projekta. Radije potraži zajednički jezik i nauči raditi u timu.