Image Alt

Čitaj

Otvoreno je natjecanje za nagradu za najbolji projekt u kulturi kojem je svrha promocija pisane riječi. FUL KULTURNO natjecanje projekt je magazina Brend kultura kojeg podržava nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska. Cilj natjecanja FUL KULTURNO je promovirati niskobudžetna kulturna događanja te promociju pisane riječi. Fond nagrade FUL KULTURNO uključuje statuu FUL

O projektu EUROSTUDENT VII EUROSTUDENT VII je istraživanje o kvaliteti studentskog života i ekonomskim uvjetima studiranja koje se provodi u više od 30 zemalja Europe. Istraživanje je ujedno i najveće europsko istraživanje o kvaliteti studentskog standarda. Cilj istraživanja je dobiti empirijske uvide koji su stvarni životni uvjeti studenata u pogledu obrazovnih iskustava,

Najavljujemo gostujuće predavanje Ivane Validžić, stratega u agenciji Brigada, u četvrtak, 30.05.2019. s početkom u 19:00 sati u sklopu kolegija Upravljanje dizajnom i inovacijama, na SDSS Marketinga i komunikacija (dvorana 304). Brigada je agencija specijalizirana za transformaciju prostora u jedinstveni doživljaj kroz kreiranje cjelovitog prostornog iskustva koje utječe na korisnike kroz

Pulski filmski festival poziva sve zainteresirane pojedince starije od 16 godina da postanu dio entuzijastičnog tima 66. Pulskog filmskog festivala i steknu organizacijsko iskustvo. Od 13. do 21. srpnja, volonteri sudjeluju u pripremnim i provedbenim aktivnostima, a tijekom prijave mogu iskazati afinitete prema određenim festivalskim cjelinama; odjelu za odnose s javnošću, marketinga,

''Videospecijali su trenutno najzanimljiviji oblik medijske komunikacije koji snažno privlači publiku, ali i oglašivače'' istaknuo je novinar i urednik na RTL-ovom portalu Vijesti.hr Ivan Klarić na gostujućem predavanju održanom 20. svibnja 2019. na Poslovnom veleučilištu Zagreb u sklopu kolegija Medijski menadžment. Riječ je o formatu koji bolje prolazi na društvenim