Image Alt

BRIGADA: TRANSFORMACIJA PROSTORA TRGOVINE U KORISNIČKI DOŽIVLJAJ

Ivana Validžić. Brigada

BRIGADA: TRANSFORMACIJA PROSTORA TRGOVINE U KORISNIČKI DOŽIVLJAJ

Najavljujemo gostujuće predavanje Ivane Validžić, stratega u agenciji Brigada, u četvrtak, 30.05.2019. s početkom u 19:00 sati u sklopu kolegija Upravljanje dizajnom i inovacijama, na SDSS Marketinga i komunikacija (dvorana 304).

Brigada je agencija specijalizirana za transformaciju prostora u jedinstveni doživljaj kroz kreiranje cjelovitog prostornog iskustva koje utječe na korisnike kroz sva osjetila. Osnovna zadaća prostora je komunikacija s korisnikom, za koju je zaslužan Brigadin tim stručnjaka iz područja marketinga, psihologije, arhitekture i dizajna.

Potrošači kupuju doživljaj i žele se u trgovinama osjećati ugodno i dobrodošlo, stoga se danas više nego ikada posvećuje pažnja elementima osjetilnog marketinga – vidu, sluhu, okusu, mirisu i dodiru. Kupci su iracionalni i kupovina ne predstavlja odgovor na racionalne potrebe, već odgovor na trenutno raspoloženje, na koje se može snažno utjecati.

Ivana Validžić voditeljica je strategije i razvoja poslovanja u agenciji Brigada već više od 6 godina. Do današnje pozicije stratega s dokazanom sposobnošću razvoja i implementacije učinkovite strategije za poticanje stalnog rasta različitih brendova dovelo ju je marketinško usmjerenje i magisterij koji su bili orijentirani prema ponašanju potrošača i neuromarketingu. Dokaz uspješnosti Ivane i Brigade najbolje potvrđuju brojne svjetski priznate nagrade koje je ovaj tim osvojio kao priznanje za svoj rad.

Brigada je dio međunarodne grupacije Grey Group Global Network.