Image Alt

LICA USPJEHA – NAŠA PRIČA

LICA USPJEHA – NAŠA PRIČA

Teasheena  – Kako stvoriti vlastiti brend?

Doris Zekić

Za mene je PVZG još jedna lijepa priča i životno iskustvo jer sam upoznala profesore koji su prenijeli na mene znanje i motivaciju i sigurna sam da ih i danas nakon završetka studija mogu kontaktirati i zatražiti ih pomoć ili savjet.”

 

  1. Kako ste se odlučili za samostalno pokretanje posla?

U trenutku završetka preddiplomskog studija tražila sam posao u struci. Od raznih poslova i ideja, rad sa svježom mentom za koktele se razvio u odličan sezonski posao. Pri završetku sezone ostatak svježe mente osušili smo za čaj i nudili smo ga obitelji i bliskim prijateljima. Tada se otvorila nova ideja usmjerena u proizvodnju i prodaju čaja, pa smo partner i ja odlučili uz pomoć dizajnera stvoriti brend i plasirati ga na tržište. Danas imam stalno zaposlenje i Teasheena je dodatan posao koji radim s ljubavlju. Oduvijek mi je bila želja imati svoj proizvod i ta želja je ispunjena, a hoće li Teasheena postati jedini posao, vidjet ćemo s vremenom.

  1. Kako je biti poduzetnik u Hrvatskoj? (tu mislim na administrativne prepreke, otvaranje tvrtke, brojne namete na koje se žale poduzetnici, pronalazak ljudskih resursa)…

Prilikom otvaranja OPG-a (Obiteljsko poljoprivrednog gospodarstvo) na sreću nismo naišli na barijere i administrativne prepreke. Otvorili smo ga u kratkom vremenskom roku jer smo istražili informacije i unaprijed pripremili papire. Do sada sam naučila što se tiče birokracije treba se dobro raspitati, pripremiti potrebne i nepotrebne papire, biti uporan, imati strpljenja i osmijeh na licu jer jedino tako je moguće proći bez stresa. Trenutno nam ne trebaju osobe za rad, jer još uvijek stižemo sve sami, a kada nam je potrebna hitna pomoć tu je obitelj koja uvijek dobre volje prihvati zadatke. Danas se na policama može pronaći puno stranih i domaćih proizvođača čajeva, ali ih ne smatram konkurencijom niti prijetnjom jer se mi ističemo po kvaliteti samog proizvoda i cilj nam je doći do osoba koje cijene kvalitetu, domaći proizvod i ručni rad.

  1. Koje proizvode i usluge nudi Vaša tvrtka? Možete li nam ju ukratko opisati?

Teasheena (cro. Tišina) je brend čaja koji je stvoren u nastojanju da predstavi nešto novo za ljubitelje čaja. Bilje raste u blizini NP Plitvičkih jezera, duboko u prirodi i udaljeno od prometnica. Cijeli proces od sadnje do pakiranja radimo svojim rukama te ulažemo puno pažnje i truda oko svakog koraka. Za sada nudimo dvije vrste čaja, a to su menta i matičnjak. Čajne vrećice sadrže 25 grama pomno biranih sušenih listića mente ili matičnjaka što je idealna količina za 30 šalica čaja. Teasheena je jednostavna, kao što je i sama priroda.

  1. Koja znanja i vještine stečene na Poslovnom veleučilištu Zagreb primjenjujete u svakodnevnom poslovanju?

Kroz dvije godine diplomskog studija sve što sam naučila od marketing plana, digitalnih kampanja, međunarodnog poslovanja, komunikacije s klijentima, pokušavam maksimalno iskoristiti i prenijeti na Teasheenu. Iz svakog kolegija i razgovora s profesorima, prihvatila sam meni potrebne informacije koje će mi pomoći u poslovanju, ali i općenito u životnim situacijama. Za mene je PVZG još jedna lijepa priča i životno iskustvo jer sam upoznala profesore koji su prenijeli na mene znanje i motivaciju i sigurna sam da ih i danas nakon završetka studija mogu kontaktirati i zatražiti ih pomoć ili savjet. Isto tako, upoznala sam kolege s kojima danas surađujem i na poslovnom i privatnom području.

 

  1. Koji su Vaši dugoročni planovi? (dodatno usavršavanje/obrazovanje, širenje na međunarodna tržišta ili?)

Ne radimo dugoročne planove, nego idemo korak po korak. Držimo se izraza strpljen, spašen. Za sada ćemo u OPG uvesti još jednu vrstu bilja, koprivu, pripremiti kutije s filterima i naravno, širenje prodaje je uvijek plan. Bitno je zadržati kvalitetu čaja i zadovoljstvo oko rada. Što se obrazovanja tiče, svaki dan je prilika za naučiti nešto novo i treba to iskoristiti, pa tako i online tečajeve te razne edukacije.