Image Alt

LICA USPJEHA – NAŠA PRIČA

LICA USPJEHA – NAŠA PRIČA

FILIP GELO

”Okrenutost ka praktičnom pristupu istraživanja izazova u poslovnom svijetu najvrjednije je iskustvo stečeno na PVZG-u”

 

  1. Vaš poslovni put nakon rada u Hrvatskoj nastavljen je u inozemstvu u novom sektoru.
    Što poslovni zaokret znaci za Vas? 

Kod mene je situacija da gotovo po školskom modelu za visoki menadžment, svakih 5-6 godina promijenim branšu. Nakon IT sektora i turizma, našao sam se u djelatnosti na području zdravstvene njege i medicinskih pomagala.

Još za vrijeme rada u hotelima, upoznao sam se sa gospodinom Karlom Schmidtom iz menadžmenta matične tvrtke BAUERFEIND AG iz Njemačke, te se zainteresirao za branšu i odlučio prihvatiti poziciju u tvrtki na području regije Adriatik, sa sjedištem u Zagrebu.

 

  1. Možete li nam detaljnije približiti proizvode i usluge tvrtke Bauerfeind? 

BAUERFEIND d.o.o. Hrvatska je dio njemačke grupacije BAUERFEIND AG, osnovane 1929.g., koja broji preko 6000 zaposlenika. Bauerfeind Hrvatska ima ured Uprave u Zagrebu, te je to ujedno i sjedište kompanije za regiju Adriatik, koju čine uz Hrvatsku i Slovenija, Srbija, BiH, Makedonija, Kosovo, Albanija. Pod Bauerfeind Adriatic zaposleno je oko 350 osoba. U Hrvatskoj osim veleprodaje, tvrtka je prisutna i kroz vlastiti maloprodajni lanac od 19 trgovina raširenih od Osijeka do Dubrovnika. U Antunovcu pokraj Osijeka je tvornica ortopedske obuće gdje se ručno proizvodi obuća za djecu i odrasle. U vlastitoj proizvodnji zaposleno je 30 radnika. Bauerfeind je vodeći proizvođač i zastupnik svjetski poznatih brendova za medicinske proizvode u području: Rehabilitacija, Dijabetes, Inkontinencija, Ortotika i protetika, Pulmologija, Flebologija, Pokrivala za rane i stoma program, te ortopedska obuća i ulošci.

U Adriatik regiji smo broj 1 na tržištu, a tvrtka posluje u gotovo svim državama EU, kao i SAD dok je za bliski istok i Afriku sjedište u Dubaiju.

 

  1. Kako je raditi u tvrtki koja posluje na brojnim međunarodnim tržištima? 

Poslovanje na međunarodnim tržištima, komunikacija sa partnerima iz cijelog svijeta na dnevnoj bazi za nas koji radimo u dinamičnom današnjem poslovnom svijetu, je posao svakodnevice i nešto što se podrazumijeva. Rad na poziciji direktora prodaje uključuje i brojna putovanja, kako po Europi, ali i na druge kontinente, radi posjeta našim tvrtkama u drugim zemljama, ali i uspostavljanju novih poslovnih odnosa i održavanju postojećih. Globalizacija je učinila svoje, svijet je postao globalno selo te je nikad lakše komunicirati, poslovati, pa i putovati na međunarodnim razmjerima. Također, ovakva vrsta poslovanja daje mogućnost vidjeti kako se neke stvari rade u drugim dijelovima svijeta, a često i sami radi zahtjeva kupaca razmišljamo kreativnije i izvan zadanih okvira. Npr. aktualni posao na kojem radimo je dizajniranje i izrada obuće za policiju iz Dubaija koji žele imati ugrađen pedometar u cipeli koji je spojen s mobilnim uređajem. Naša je djelatnost između ostaloga dizajniranje i proizvodnja obuće, ali ugradnja pedometra je sasvim nešto novo i predstavlja poslovni izazov našem timu razvoja i dizajna.

 

  1. Koja znanja i vještine stečene na PVZG-u primjenjujete u svakodnevnom poslovanju?

Osim znanja iz područja marketinga i komunikacija, za koja sam i očekivao da ću primiti i usvojiti, ono što mi je bilo najvrijednije iskustvo na Poslovnom veleučilištu Zagreb je okrenutost ka praktičnom pristupu istraživanja izazova u poslovnom svijetu.

Priprema studenata da razmišljaju kreativnije, mnoštvo vanjskih gostiju i predavača iz svijeta gospodarstva, način prenošenja znanja kroz prava svjedočanstva i iskustva eminentnih stručnjaka, ono je što je meni bilo najvrijednije, uz naravno neizostavni networking koji je za svaku pohvalu.  Osim dekana, doc. dr. sc. Lukšu Lulića, koji je i sam iz poslovnog svijeta i od 2013. godine vodi PVZG kroz svojevrsnu transformaciju, mislim da je ovo put kojim treba ići jer se danas sve više traže, osim teorije i praktična znanja po “learning by doing” modelu. Također, ono što je jako bitno, kao velika referencija za PVZG, je da sam ja nakon studija u Zagrebu, 2018. godine, u oštroj konkurenciji uspio upisati doktorski studij u Austriji, na University of Applied Sciences Burgenland, u blizini Beča. Studij je međunarodni u kojem sudjeluje 6 europskih sveučilišta, primaju 20 studenata godišnje, traje 3 godine (180 ects), smjer je Međunarodna ekonomija i menadžment. Trenutno sam na 2. godini, a tema doktorske disertacije usko je vezana za posao kojim se bavim, a to je tržište zdravstvene njege i medicinskih pomagala.

 

  1. Koji su Vaši dugoročni planovi?

U osobnom dugoročnom poslovnom planu (5+ godina) vidim se i dalje u tvrtki BAUERFEIND.

Uz poslovno iskustvo koje sam do sada stekao, poslovne rezultate koje sam ostvario i koji tek prethode, te stupnju i specijaliziranosti obrazovanja, vjerujem da u tvrtki BAUERFEIND postoji prostor za moj osobni razvoj i napredovanje.