Image Alt

LICA USPJEHA – NAŠA PRIČA

LICA USPJEHA – NAŠA PRIČA

Ad Astra usluge d.o.o. – komunikacijska i logistička podrška u poslovanju

 MLADENKA GAVRILOVIĆ

”Pružanje izvrsne usluge danas mora biti standard, a ne iznimka”

 

1. Kako ste se odlučili za samostalno pokretanje posla?

 Bilo je niz faktora, naime kroz cijeli moj radni vijek uvijek sam težila višim ciljevima i željela naučiti sve, pod tim mislim, zanimao me je svaki korak u nekom poslu i nikad se nisam ograničavala na ono za što sam bila zadužena. Ponekad je možda bolje fokusirati se na jednu stvar i biti profesionalac u njoj, no mene je uvijek zanimalo sve. Danas, mogu reći da mi je to pomoglo u donošenju odluke za pokretanje vlastitog posla i da shvatim da s puno truda i rada je zaista sve ostvarivo. O vlastitom poslu sam dugo razmišljala i imala sam različite ideje o tome što bih željela raditi, a moj problem je bio što sam željela sve, ali i dalje radim sve poslove koji mi donose izazove. U donošenju ovako velikih odluka važno je da nema straha, nesigurnosti te da ograničavajuća vjerovanja ne ograniče ono što je moguće za vas i da se veselite svim izazovima ma kako oni izgledali u tom trenutku.

 

2. Kako je biti poduzetnik u Hrvatskoj? (tu mislim na administrativne prepreke, otvaranje tvrtke, brojne namete na koje se žale poduzetnici, pronalazak ljudskih resursa)…

Povodom što sam nova tvrtka za sad ne mogu reći da imam nekih barijera s kojima se borim, nekako sam se snašla u svemu, možda me još čekaju prepreke da ni ne znam, ali to je tako u poslu. Tvrtku sam otvorila doslovno u 24 sata, ali bilo je zaista niz aktivnosti koje je potrebno napraviti da bih uopće mogla krenuti. U budućnosti mislim da će mi biti najveći izazov kako pronaći kompetentnu i profesionalnu osobu u timu, jer zaista veliki broj ljudi odlazi iz Hrvatske i zaista je tužno da ne možemo svi zajedno naći formulu kako zadržati kvalitetnog radnika, zato ću se truditi da moji zaposlenici žele zauvijek biti dio mog tima. Uvijek ću biti motivacija i uvijek sam spremna pomoći svakome kome će trebati kada krene u svoj vlastiti posao jer znam da nije lako. Veselim se svojim, ali i tuđim uspjesima, jer oni mi mogu biti samo motivacija da i ja budem bolja.

 

3. Koje proizvode i usluge nudi Vaša tvrtka? Možete li nam ju ukratko opisati?

Bavim se uslužnom djelatnosti koja je izuzetno osjetljiva. Naime, usluge koje nudi moja tvrtka Ad Astra usluge d.o.o. povezane su s međunarodnim poslovanjem  i poslovima s kojima se niz klijenata susretne kada šalje i prima na i sa inozemnih tržišta. Može li se i kako neki proizvod izvesti ili uvesti na ciljano tržište, što je potrebno od dokumenata, kako sve to logistički pokriti i pronaći najbolju opciju za prijevoz, to je ono što radim. Ujedno, moj, rekla bih najdraži dio je odnos s klijentima, odnosno, što učiniti kako bi oni imali najbolje iskustvo s nama. Danas su naši klijenti ponekad i bolje informirani od nas samih jer im je sve dostupno na internetu, a na nama je da se dodatno educiramo i pružimo im dodanu vrijednost i povjerenje da smo njihov pouzdan partner. Izvrstan je osjećaj kada pružite klijentu više od onoga što je očekivao pa makar to bio samo i osmijeh koji mu uljepša ili raspoloži dan. Danas, kada svi na neki način možemo ponuditi istu uslugu moramo se uzdignuti i pružiti klijentu iskustvo, nije više dovoljno biti uslužan, ustvari je, ako želimo biti kao drugi, ako se želimo istaknuti moramo biti drugačiji i dati više.

 

4. Koja znanja i vještine stečene na Poslovnom veleučilištu Zagreb primjenjujete u svakodnevnom poslovanju?

Apsolutno sve što sam naučila itekako mogu iskoristiti i svakodnevno koristim. Kako napisati poslovni plan, a da ujedno bude maksimalno profesionalan i u njega uvršteno sve potrebno, tu su mi se odmah isprepletala dva kolegija Poduzetništvo i Metodologija. Koje je korake potrebno napraviti za vrijeme krizne situacije da je imamo pod kontrolom, doslovno smo naučili korak po korak što trebamo, svi volimo jasne korake da nema previše istraživanja. Niz kolegija gdje se bruse prezentacijske vještine, marketing, digitalne kampanje, zaista se dobije predznanje i tko se želi fokusirati na određeni segment može zaista dobiti izvrsne temelje, a hoće li biti dobar u tome što radi to samo ovisi o njemu i energiji koju uloži, možete vi svašta naučiti na fakultetu samo je pitanje hoćete li to primjenjivati i izgraditi se u nekim od segmenata koje ste naučili. Što se mene tiče, trudim se još dan danas sve to primjenjivati i iskoristiti kao olakšicu meni u poslovanju.

 

5. Koji su Vaši dugoročni planovi? (dodatno usavršavanje/obrazovanje, širenje na međunarodna tržišta ili?)

Povodom što se poslovi na tržištu iz dana u dan mijenjaju, pitanje je koja će se nova radna mjesta pojaviti u skoroj budućnosti, do nedavno nismo imali poslove koji zahtijevaju specifična znanja kao što su Amazon stručnjak za vođenje web poslovanja, voditelj društvenih mreža, pa ni marketing nije kao prije i tu se toliko toga promijenilo. Moja strategija je razviti tvrtku i ostati u fokusu na međunarodno poslovanje i poboljšati i pomoći svima koji žele pružiti bolju uslugu svojim kupcima, klijentima i potrošačima. Pružanje izvrsne usluge danas mora biti standard, a ne iznimka, nekako mislim da nam nedostaje osmijeha, empatije, ljubaznosti, počinjemo biti svi kao strojevi koji samo odrađuju svoje zadatke, nedostaje mi da me netko pozdravi s osmijehom. Kako se kaže, osmijeh ne košta ništa, a nekome puno znači. Svakako mi je i jedan od planova daljnje usavršavanje, jer smatram da je to važno za ono što danas radim, a i u konačnici da budem u trendu i mogu pružiti bolju uslugu, posebno u mojoj djelatnosti. Znanje mi neće škoditi samo me može ispuniti, a nitko mi ga ne može oduzeti.