Image Alt

LICA USPJEHA – NAŠA PRIČA

LICA USPJEHA – NAŠA PRIČA

TANJA KLAPAČ

,,Prednost PVZG-a jest svakako rad u grupama, strateško promišljanje, razvoj kreativnog razmišljanja i rad na mnoštvo projekata i case study slučajeva”

 

  1. Kako ste se odlučili za samostalno pokretanje posla?

Onog trena kada sam skupila hrabrosti i odlučila ljubav prema stvaranju i pisanoj riječi pretvoriti u posao. Za mene izreka „Pronađi posao koji voliš i nećeš morati raditi ni jednog dana svog života“ zaista nije bila floskula. Oduvijek sam razmišljala „out of the box“ i vjerovala da ne mora sve u životu biti jednolično. Sigurna sam da svatko od nas posjeduje određene talente koji imaju svoje mjesto pod suncem. Naravno, nije sve tako ružičasto. Treba puno strpljenja i znanja koje se kontinuirano mora nadograđivati. I ono najvažnije, treba imati svoj tim ljudi koji dijele entuzijazam i strast prema cilju koji ste zacrtali. Hoću li uspjeti? Ne znam. Ali ja sam sretna što sam krenula sa ostvarenjem svojeg sna. I za mene je to uspjeh!

 

  1. Kako je biti poduzetnik u Hrvatskoj?

Živjeti od svog rada danas u Hrvatskoj nije lako, nevažno radite li za nekoga, ili ste sam svoj gazda. Mogu reći da otvaranje obrta nije bilo popraćeno neugodnostima. Službene osobe su mi pomogle u tom procesu, od papirologije do zakonskih odredbi. Naravno, uvijek iskrsne nešto što niste znali jer se podrazumijevalo da znate. Hoće li toga biti još, s obzirom na to da smo mjesec dana na tržištu, sigurno hoće. No, ne možete učiti ako ne griješite. Ono na čemu sam najviše zahvalna, jest moj tim. Bilo je teško pronaći ljude koje ćete privući poslovnom idejom, pogotovo u današnje vrijeme kada mladi mahom napuštaju Hrvatsku. Mogu reći da sam imala sreće! Pronašla sam ljude s kojima dijelim isti senzibilitet. Najljepše je kad se svakom uspjehu veselimo kao mala djeca!

 

  1. Koje proizvode i usluge nudi Vaša tvrtka?

Nudimo personalizirane majice koje nose originalne poruke i ilustracije. Naime, svaka klinchanica je naše autorsko djelo. Za sada imamo u ponudi ženske majice dugih rukava, od izrazito kvalitetnog organskog pamuka. Natpisi su na hrvatskom standardnom i kajkavskom narječju, te na engleskom jeziku. Ono po čemu smo posebni jest upravo autentičnost naših tekstova. Nastali su na temelju mojeg višegodišnjeg pisanja poezije, te su kao takvi prožeti humorom ljubavnih zgoda i nezgoda. Neopisiv je osjećaj kada na osobi koja je kupila klinchanicu vidite kako se poistovjetila s natpisom!

 

  1. Koja znanja i vještine stečene na Poslovnom Veleučilištu Zagreb primjenjujete u svakodnevnom poslovanju?

Sve! Ono što bih napomenula kao prednost PVZG-a jest svakako rad u grupama, strateško promišljanje, razvoj kreativnog razmišljanja i rad na mnoštvo projekata i case study slučajeva. Najvažnije jest povezivanje teorijskog znanja sa praksom, što zapravo čini okosnicu studiranja. A to je ono što PVZG nudi. Prilikom pokretanja brenda, sve naučeno mi je pomoglo da napišem kvalitetan poslovni plan, marketinšku strategiju i da posložim korake u upravljanju kampanjom. Svakako bih istaknula brojne prezentacije koje smo kao studenti bili dužni održati pred kolegama. To mi je uvelike pomoglo u izgradnji samopouzdanja i komunikacijskih vještina. Budući da je svaki dan borba za opstanak na tržištu, nekako morate biti prepoznatljivi. Brend mora imati dušu! Upravo je to misao vodilja koju su mi ugradili na fakultetu.

 

  1. Koji su Vaši dugoročni planovi?

Moja strategija je svakako proširenje poslovanja, i to sa segmenta proizvoda na segment usluge. Uskoro planiramo pružanje usluga content marketinga, osmišljavanja slogana i reklamnih poruka, te pratećih vizuala. To je ono što me čini sretnom! Pomagati ljudima koji, ili pokreću posao, ili su već neko vrijeme na tržištu, a trebaju pomoć. Ne smijemo zanemariti činjenicu da je 90 % kupaca danas online. Moć digitalnog marketinga nije nešto što nas može zaobići, što nama ne treba. Samim time što postojite, i što ste na tržištu, za Vas se mora znati. Želimo pomoći ljudima da budu prepoznatljivi, drukčiji. Upravo je u tome moć pisane riječi. Svakom budućem klijentu želimo biti oslonac, u čemu je također važno daljnje usavršavanje. Tko zna, možda ću se opet naći u školskim klupama!