Image Alt

PVZG

5 digitalnih trendova koji će obilježiti 2022.

Godina 2021. bila je godina transformacije – dogodio se slučaj „Velika ostavka“ kad su pregorjeli Gen Z zaposlenici napustili svoje poslove na TikToku i Instagramu, uveo se metaverzum, svjetski milijarderi su otišli na kratak odmor u svemir…

Stoga je teško točno predvidjeti što će nam 2022. godina donijeti. No, ono što je sigurno jest da iznenađenja neće nedostajati. Saznaj kojih će pet digitalnih trendova utjecati na naš život u 2022. godini!

 

Društvene mreže imat će više privatnosti, kvalitete i podešavanja algoritma.

Platforme će se usredotočiti na privatnost i kvalitetu sadržaja u feedovima. Unatoč nedavnim kritikama javnosti, Facebook će vjerojatno povećati broj članova, ali i prihode.

S obzirom na privatnost i kvalitetu sadržaja, sve glavne platforme društvenih medija vjerojatno će ažurirati svoja pravila privatnosti i prilagoditi svoje algoritme do kraja 2022. Zbog potražnje za snažnim, zanimljivim sadržajem, bit će još više kreativnih influencera koji će imati veliki utjecaj na brendiranje i angažman.

Zahvaljujući rastućoj popularnosti kratkog video sadržaja, Instagram i TikTok će vjerojatno imati porast rashoda za oglase u 2022., a Instagram će nastaviti rasti iznad svojih 50 % udjela u prihodima od oglasa. Nedovoljno iskorištene marketinške komponente društvenih medija kao što su korisnička služba i upravljanje odnosima uskoro će napredovati na ovim platformama.

 

Facebook (Meta) i dalje među dominantnim mrežama.

Puno je naslova o ljudima koji napuštaju Facebook, ali istina je da Facebook ne ide nikamo. Facebook sada ima gotovo 3 milijarde korisnika, a broj raste svaki mjesec. Slobodno idi s pretpostavkom da će Facebook nastaviti dominirati.

 

LinkedIn nastavlja rasti…

LinkedIn nastavlja biti zvijezda u usponu u digitalnom prostoru. Svako tromjesečje pokazuju značajan porast mjesečnih aktivnih korisnika i angažmana na platformi. Također kontinuirano pokreću nove značajke koje donose bolje rezultate za tvrtke i stranice.

 

…kao i digitalna radna mjesta.

Prema LinkedInu, digitalne vještine su najtraženije. Ipak, postoji veliki jaz u vještinama između broja tvrtki koje traže digitalne vještine i vještina na tržištu. Marketinškim stručnjacima se preporuča da neprestano unaprjeđuju svoje vještine kako bi ostali relevantni, a direktori bi trebali imati jasne planove digitalnog usavršavanja za svoju organizaciju.

Influenceri su također u porastu (čak i za B2B).

Influencerski marketing kontinuirano raste. Influenceri pružaju kontekst i relevantnost budući da direktno podržavaju proizvod. B2B brendovi također nastavljaju surađivati s influencerima – primjerice, Adobe.