Image Alt

E-mail marketing je vrlo važan, evo kako ga koristiti

e-mail marketing

E-mail marketing je vrlo važan, evo kako ga koristiti

U počecima interneta e-mail je bio jedini način komunikacije. Samim tim i put kojim su marketingaši mogli uspješno raditi svoj posao. Iako se danas komunikacija (time i marketing) preselila na druge kanale poput društvenih mreža, to ne znači da je e-mail marketing mrtav. Evo kako ga možeš dobro iskoristiti.

E-mail marketing je moćno oružje

Gotovo svaki korisnik interneta, korisnik je i usluga koje pružaju e-mailovi. A i svaki ozbiljni oblik poslovne i formalne komunikacije događa se upravo u elektronskim poštanskim sandučićima. Baš zbog toga, vrlo je važno marketingašima ne zaboraviti s vremena na vrijeme posjetiti svoje korisnike baš tamo.

Jedan od najboljih i najefikasnijih načina korištenja e-marketinga je slanje newslettera. Ako se uradi dobro, to je itekako moćno oružje koje svakome može donijeti iznimne rezultate.

E-marketing je sjajan s pravim alatima

Naravno, da bi e-marketing bio uspješan, bitno je koristiti prave alate. Jedni od najpoznatijih svakako su MailChimp i SendinBlue. Poželjno je odabrati onaj koji će pratiti tvoje potrebe, ali svakako su prilagođeni da prate statistiku, izvješća koja su potrebna, višestruke korisničke račune i slično.

Kod odabira alata bitno je obratiti pažnju na nekoliko drugih stvari. To su svakako upravljanje kontaktima, značajke dizajna e-maila, kao i namjena korištenja određenog alata.

Kako dobro napisati newsletter

E-mail marketing uvelike pomaže i kod generiranja leadova (a leadovi su, zapravo, jedna od najvažnijih stavki svakog poslovanja). Budući da su newsletteri najjači „proizvodi“ u e-marketingu, evo nekoliko stvari na koje svakako treba pripaziti.

Kao i kod bilo kojeg drugog sadržaja, i kod newslettera je jedna od najvažnijih stvari – naslov. Naslov mora biti „klikabilan“, takav da osoba koja je dobila e-mail poželi otvoriti mail.

Sadržaj newslettera mora biti jednostavan za čitanje. Kratko, jasno, sažeto i razumljivo. Naravno, poanta newslettera je tzv. call to action. Čuveni CTA treba biti moćno napisan, a još važnije je da bude na pravom mjestu.