Image Alt

Kako izgleda prosječan dan u digitalnoj agenciji

Kako izgleda prosječan dan u digitalnoj agenciji

Vjerojatno već znaš da je jedno od najstresnijih zanimanja danas ono u marketingu. Strka, frka, kratki rokovi, zahtjevni klijenti, a posla, k tomu, nikad ne nedostaje. Čak i kad imaš sređen raspored, uvijek će ti nešto uletjeti što će ga poremetiti. Kako, zapravo, izgleda prosječan dan u digitalnoj agenciji?

„Plejka“, roštilji, zabave i druženja…

Većina agencija koje se bave digitalnim marketingom (barem je to nepisano pravilo) u svojim uredima održava jednu poprilično opuštenu atmosferu. Nerijetko su u pitanju i „pet-friendly“ uredi koje osim radnih stolova krase i prostori za zabavu, odmor i opuštanje.

Stolni nogomet, roštilji, „plejka“, šank s velikim izborom pića za poslije posla tek su neke od stvari koje je vrlo lako povezati s digitalnom agencijom. Međutim, nemoj da te to zbuni i da pomisliš kako je u agencijama sve igra. Naprotiv! Koliko god da se zaposlenici zabavljaju, toliko (ako ne i više) i rade!

Za sve koji rade u digitalnoj agenciji vrijedi ona „Tko puno radi, treba puno i odmarati“. Zato su tu sve spomenute zabavne aktivnosti. Međutim, vrlo često malo tko uspije iskoristiti sve te pogodnosti. Zašto? Zato što je toliko puno posla.

Klijent je uvijek u pravu

OK, nakon predstavljanja opuštenosti, vrijeme je da saznaš i o kakvom se kreativnom kaosu tamo zapravo radi. Milijun poziva dnevno, pa ispravaka, pa ispravaka ispravaka, pa borbe s klijentima… A ti cijelo vrijeme trebaš pokazivati sve čari ljubaznosti, smirenosti i razumijevanja. To katkad (uvijek i svaki dan) zna biti poprilično stresno i iscrpljujuće.

No, „klijent je uvijek u pravu“ pa kada usvojiš to pravilo, cijeli svijet je tvoj! Čak i kad, realno, nisu u pravu, jesu. Naravno, pravilo (poslovno i moralno) je uvijek upozoriti klijenta na pogrešku, ali ako ne želi poslušati… Pokazat će mu se kasnije i s negativnim posljedicama da je trebao.

Kreativni kaos u kojem nikad nije dosadno

Digitalna industrija jedna je od najkreativnijih industrija. Tu su dizajneri, psiholozi, novinari, copywriteri, ekonomisti, programeri, fotografi i ljudi najrazličitijih zanimanja. Nijedan njihov radni dan nije isti i nikad nije dosadno. Često se jako puno „brainstorma“, dinamično je i zbilja nije za ljude koji se ne znaju nositi s kaotičnim tempom. Onda, vidiš li se u jednom takvom kreativnom kaosu?