Image Alt

Koji nas digitalni trendovi očekuju u 2020. godini

digitalni trendovi

Koji nas digitalni trendovi očekuju u 2020. godini

Razvoj tehnologije cijeli svijet polako pretvara u jedan globalni višemilijardski grad, barem kada je riječ o brzini prijenosa informacija i povezanosti. Zahvaljujući tome, a posebno internetu danas se apsolutno svi oglašavaju online. Svi žele biti trendi, cool, zabavni i edukativni, a baš kao i u bilo čemu drugom, i u digitalnom svijetu razina uspjeha često se mjeri u trendovima. Zato pogledaj koji nas digitalni trendovi očekuju u novoj godini.

Digitalni trendovi se jako brzo mijenjaju

Kada je riječ o trendovima u digitalnom marketingu, svi koji rade u toj branši vrlo dobro znaju koliko je bitno ne samo biti u trendu, nego biti jedan od kreatora trenda. Donijeti nešto novo, drugačije, nikad viđeno cijeni se više no išta.

Trendovi se mijenjaju jako brzo, a kako ove koji nas očekuju u 2020. implementirati što bolje u svoj rad, saznaj u nastavku.

Pojačaj svoju transparentnost

Ono na čemu će svaki brend (koji želi biti u trendu) pojačano raditi u 2020. svakako je transparentnost. U duhu toga evo nekoliko savjeta kako povećati transparentnost svoga brenda:

  • Pobrini se da je glavni cilj vrijednost, a ne prodaja
  • Učvrsti i eksplicitno navedi vrijednosti svoje firme, odnosno brenda
  • Uvijek, ali uvijek budi na raspolaganju korisnicima
  • Prihvati konstruktivnu kritiku i pobrini se da na nju odgovoriš u prijateljskom tonu

Pozovi u pomoć chat botove

Chat botovi su još u netom završenoj godini najavili svoju renesansu u 2020. Dizajniraj i osmisli chat botove koji će na prirodan način odgovarati tvojim korisnicima i tako im pružiti ugodno korisničko iskustvo.

Osim toga, chat botovi štede i tvoje vrijeme, a time i novac. Svakako detaljnije istraži zašto su chat botovi sjajan komunikacijski kanal.

Format storyja sjajan je za mlađu publiku

Još jedan trend koji ne želiš propustiti su i storyji na društvenim mrežama. Sve je započelo s konceptom „My Story“ na Snapchatu, a nije trebalo dugo da ga preuzmu i druge mreže poput Instagrama, Facebooka i YouTubea.

Njihova najveća snaga je u tome što nestaju u zadanom roku (najčešće u roku od 24 sata) i korisnici se baš zbog toga „boje“ da će nešto propustiti. Stalno žele biti informirani o tome što se događa s njihovim omiljenim brendom. Zato formate storyja valja koristiti kako bi se povećala brand awareness. Osim toga, sjajni su i za personaliziraniji pristup korisnicima, i to posebice onima mlađe generacije.