Image Alt

Marketinška zanimanja koja bi te mogla zanimati

marketinška zanimanja

Marketinška zanimanja koja bi te mogla zanimati

Inovativnost i taktičnost ti nisu strane osobine, a dinamika ti daje motivaciju da radiš? Marketing je onda zbilja odličan odabir za tebe. Međutim, u moru mogućnosti koje se nude s tim fakultetom, pogledaj koja su najpopularnija marketinška zanimanja.

Možda te nešto zaintrigira…

Dok studiraš, posebice u prvim godinama, sigurno ti nije stalno na pameti misao o tome što želiš, kako želiš i kada želiš raditi. Više ti je stalo do zabave. I to je normalno. Međutim, jednom kada odlučiš što točno želiš raditi u svom životu, onda ćeš moći detaljnije i više planirati kako to i postići.

Pogledaj nekoliko marketinških zanimanja, odnosno „titula“ koje te mogu zaintrigirati. Tko zna, možda baš među njima nađeš odgovor na pitanje što želiš raditi u svom životu.

Marketing menadžer kao motivacija

Marketing menadžer pomaže kreirati marketinške strategije koje će ostvariti određene poslovne ciljeve. To podrazumijeva istraživanje tržišta, različite analize budžeta, rokova, ali i vođenje tima ljudi koji će sve to raditi.

Marketing menadžeri trebaju znati kako biti dobri voditelji, motivatori, inovatori… Naravno, do ove pozicije ne dolazi se na početku karijere, ali je svakako dobra motivacija za sve ambiciozne i predane poslu.

Komunikacijski menadžer za najaktivnije

Komunikacijski menadžeri odgovorni su za promoviranje proizvoda, odnosno brenda. Trebaju savršeno razumjeti platforme na kojima se brend, odnosno tvrtka mogu oglašavati. Mediji, priopćenja za javnost, ali i strategije za društvene mreže i slično ono su što komunikacijski menadžeri imaju u malom prstu.

Poprilično dinamičan posao koji iziskuje mnogo strpljenja i živaca. Međutim, itekako zabavan jer su komunikacijski menadžeri stalno u „muvingu“, okruženi različitim ljudima, otvoreni za upoznavanja novih ljudi i slično.

Brend menadžer – kreativni član tima

Brend menadžeri zaduženi su za gradnju i očuvanje identiteta tvrtke, odnosno brenda. To znači da trebaju uključiti svaki djelić marketinškog materijala u predstavljanje firme u, naravno, pozitivnom svjetlu. Brend menadžeri su poprilično kreativni i obično na njih padne veći dio kreativnog rada. Katkad pomalo stresno, ali kao i svako marketinško zanimanje – dinamično i zabavno.

Content marketing specijalist puno piše

Content marketing specijalisti odgovorni su za brušenje i distribuiranje relevantnog sadržaja za točno određenu publiku. Pod sadržajem se misli na blog članke, newslettere, infografike, kvizove i još puno, puno toga. Dobar content marketing specijalist gradit će tzv. brand awareness što na kraju vodi do jednoga – bolje prodaje.