Image Alt

PVZG

Brlečić i Sušec Mikulin

NAŠE STUDENTICE SUDJELOVALE SU NA KOMferenciji 2022

KOMFERENCIJA 2022

Naše studentice 3. godine preddiplomskog stručnog studija Marketinga i komunikacija Nevenka Brlečić, Gordana Sušec Mikulin i Helena Jelačić Krneta sudjelovale su 2. i 3. svibnja 2022. na KOMferenciji, najvažnijem strukovnom događaju u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ). Dvodnevno događanje okupilo je veliki broj zanimljivih predavača i panel diskusija o čemu više možete pročitati u nastavku.

Na panelu „Neki novi klinci“ sudjelovali su: Ozren Tabaković /Rimac, Albert Gajšak /CircuitMess/, Daniel Ackerman /Degordian/ i Maida Stupac /404 agencija/; moderator: Vedran Višnjić.

,,Oduševili su me mladi ljudi kao predstavnici novih modernih tehnologija, vlasnici ili suradnici u brzo rastućim tvrtkama koje su unatoč pandemiji napredovale i postale atraktivni poslodavci.” – istaknula je Nevenka Brlečić.

Rasprava se razvila oko mogućnosti rada kod kuće te rasporeda rada u uredu u smislu shared space prostora,  kako je prihvaćeno te kada će se vidjeti prvi rezultati. Naglasili su važnost obrazovnog sustava koji bi trebao brže reagirati na pojavu novih tehnologija i to pratiti obrazovnim programima jer postoji veliki interes prema formalnom obrazovanju za nova zanimanja koja se pojavljuju na tržištu rada.

 

Na panelu „Druga strana medalje – kako se žene probijaju kroz političku džunglu”,  sudjelovale su panelistice: Branka Bakšić Mitić, dogradonačelnica Gline. Jasna Petek, zamjenica župana Krapinsko zagorske županije, Dragica Ratković, gradonačelnica grada Varaždinske toplice i Sunčana Glavak, zastupnica u Europskom parlamentu, dok je moderatorica bila Vlatka Vučić Marasović. Na ovom panelu raspravljalo se kako potaknuti žene da se više uključuju u politiku, da svojim znanjem i vještinama sudjeluju u kreiranju politika koje mijenjaju našu okolinu na bolje. Pričale su o svojim motivima za uključenje u politički život, a oni proizlaze iz osobne želje za poboljšanje svoje sredine. Istaknule su problematiku života pod javnim povećalom te navele da su žene važan kotač koji pokreće pozitivne promjene kako na lokalnoj tako i na državnoj i međunarodnoj razini. Podijelile su svoje osobne priče te svoje planove za budućnost. Gospođa Ratković je u šali rekla da je grad Varaždinske toplice najženski grad jer sve važne funkcije u gradu obnašaju žene.

KOMferencija 2022

 

Na panelu „Muke i slasti po TikToku“ panelist Dario Marčac, TikTok influencer, u razgovoru s moderatoricom Ninom Marković podijelio je svoja iskustva rada na društvenim mrežama poglavito na TikToku. Novo vrijeme donosi nove načine komunikacije, a Dario kao vlasnik računa kojeg prati preko pola milijuna pratitelja ima veliki kredibilitet da s nama podijeli svoje iskustvo o novim načinima komunikacije. Svoje pratitelje pridobio je jedinstvenim i iskrenim obraćanjem publici što mu donosi sve veću popularnost kako kod pratitelja tako i kod sponzora. Nakratko se osvrnuo na sponzorirani sadržaj te naglasio važnost autentičnosti i iskrenosti svojih recenzija. Iskrenost prema pratiteljima ističe kao najvažniji sastojak svojeg uspjeha. Na pitanja kako iskoristiti društvene mreže u približavanju Javne uprave mladim ljudima korisnicima društvenih mreža odgovara da je potrebno vratiti se na početak ili Back to basics.  Započeti s objašnjavanjem osnovnih pojmova kroz neki interaktivni sadržaj. Obzirom da mladi ljudi žive na mrežama te sve svoje informacije prikupljaju upravo tamo, potrebno je da i Javna uprava zaživi na tom mjestu kako bi se približila mladim ljudima te ih potaknula na sudjelovanje. Također, objasnio je da je svoje pratitelje iskoristio kako bi proširio edukativan i motivacijski sadržaj sudjelujući u izazovu BookTok u kojem je promovirao čitanje knjiga. Odaziv je bio više od očekivanog te je time pokazao kako iskoristiti društvene mreže i za dijeljenje takvog sadržaja.

(Pripremila: Nevenka Brlečić, izvanredna studentica 3. godine preddiplomskog stručnog studija Marketinga i komunikacija)

Kako je bilo na drugim panelima pročitajte u izvještaju kolegice Gordane Sušec Mikulin.

  1. RAT NARATIVA (Davor Boban, Jelena Jurišić, Hrvoje Zovko, Dragan Nikolić)

Vrlo zanimljivi sugovornici, tematika je bila rat u Ukrajini, izvještavanje medija, kako ruskih tako i ukrajinskih. Dragan Nikolić je sa pozicije novinara koji je bio u Ukrajini komentirao događaje koje je sam vidio i doživio. Zaključak bi bio da u izvještavanju postoji puno lažnih vijesti sa obje strane kao i puštanje video materijala sa prijašnjih ratišta.

 

  1. ŽUTIM VLAKOM U BIJELIM ČARAPAMA NA MORE-KRIZNO KOMUNICIRANJE TURIZMA U ČEŠKOJ TIJEKOM PANDEMIJE KORONA VIRUSA (DUBRAVKO MIHOLIĆ)

Interesantna i duhovita prezentacija. Dubravko Miholić je predstavnik HTZ-a i govorio je iz prve ruke o načinu na koji su organizirali vlak koji je prevozio češke turiste na ljetovanje u Hrvatsku. Prezentacija je bila slikovita s puno informacija te nas je upoznao s problemima i preprekama sa kojima su se susretali pri ovako kompleksnoj organizaciji.

KOMferencija 2022

 

  1. SPORT U PANDEMIJI (Tomislav Pacak i Bruno Kovačević)

Tematika kako su sportaši proživljavali lockdown za vrijeme pandemije i kako se to odrazilo na klubove. Zaključak bi bio da su ipak uspjeli nekako svi prebroditi to teško krizno razdoblje.

 

  1. ŠTO SMO NAUČILI OD PANDEMIJE – Cijenimo li danas znanje više i jesmo li kao društvo napredovali? (Boris Jokić, Dragan Bagić).

U središtu panela bila je rasprava o stanju u školstvu tijekom pandemije. Zaključeno je da su se djeca zaželjela škole te da ne vole biti online sa svojim kolegama. Interakcija je ipak bitnija.

KOMferencija 2022

 

  1. NAJTEŽI KOMUNIKACIJSKI POSAO U ZEMLJI – Glasnogovornik Vlade RH (Marko Milić)

Marko Milić govorio je o svom radu na radnom mjestu glasnogovornika Vlade RH. Kako izgleda njegov radni rad, koliko ima suradnika te s kojim se izazovima suočava samo su neka od pitanja na koja je odgovorio itd. Zaključeno je da je to vrlo stresan posao, gdje morate biti na raspolaganju 24 sata zainteresiranim dionicima te vrlo često biti ispred svih.

 

  1. KOLIKO TA KOMUNIKACIJA STVARNO VRIJEDI? (Ante Šalinović)

Ante Šalinović govorio je o važnosti provođenja evaluacije prije provođenja bilo kakvog istraživanja te nas upoznao ukratko sa postupcima i vrstama istraživanja u društvenim znanostima.

  1. MEDIJI U NOVOM VREMENU-KAKO PREŽIVJETI? (Goran Ogurlić, Filip Raunić, Tihomir Ladišić, Anamaria Todorić)

Predstavnici vodećih hrvatskih medija u govorili su o položaju medija u vrijeme pandemije te razdoblju nakon nje. Vrlo je važna sve veća digitalizacija medija. Povela se i rasprava o uvođenju pretplate, no neki još uvijek nisu skloni tome (net.hr kao primjer).

 

  1. LOKALNO ZA GLOBALNO- S GRADONAČELNICIMA O VAŽNOSTI KOMUNICIRANJA JAVNIH POLITIKA (Ivan Radić, Marko Filipović, Filip Zoričić)

Mladi gradonačelnici Osijeka, Rijeke te Pule su bili vrlo zanimljivi izlagači. Svima im je zajedničko da su prvi put na poziciji koju obnašaju. Upoznali su nas sa problemima s kojima se susreću u svojoj lokalnoj sredini, načinu na koji komuniciraju s medijima te kako se provodi interna komunikacija sa zaposlenicima odnosno ima li je uopće.

,,Zanimljivo, poučno, a i vidi se da ti mladi ljudi svoj posao obavljaju sa velikom strašću.”  – zaključila je Sušec Mikulin.

(Pripremila: Gordana Sušec Mikulin, izvanredna studentica 3. godine preddiplomskog stručnog studija Marketinga i komunikacija)