Image Alt

Neuromarketing i sve što trebaš znati o njemu

neuromarketing

Neuromarketing i sve što trebaš znati o njemu

Sve je u tvojoj glavi. Koliko ti se puta dosad dogodilo da naiđeš na tu izjavu. Toliko da ti je već postala dosadna, sigurno. Međutim, ako bolje razmisliš, stvarno jest tako. Upravo time se bavi i neuromarketing, a pročitaj što sve trebaš znati o njemu.

Neuromarketing ulazi u podsvijest

Za one koji nisu u branši, nevidljiva je veza između psihologije i marketinga, točnije kupovine. Međutim, mnogi brendovi daju velike količine novaca i mnogo ulaganja u istraživanje potrošačkih, ali i životnih navika svojih kupaca. Naime, čak 95 posto kupaca svoje odluke o kupovini donosi – podsvjesno. Neuromarketing se bavi upravo „ulaskom“ u podsvijest kupaca.

Važni su korisnici, a ne brend

Inače, procesuiranje podsvjesnih misli 200 000 puta je brže od procesuiranja naših svjesnih misli. Baš zato se marketingaši okreću njima kada u cilju imaju povećati svoju prodaju (a kada nemaju, zar ne?).

Kada je riječ o neuromarketingu, tada je važno na trenutak prestati govoriti o vlastitom brendu i potpuno se okrenuti potrebama korisnika. Valja spominjati samo to koliko su ONI važni, koliko su NJIHOVE potrebe broj jedan i slično. Osim toga, baš zato što je podsvijest tako brza, korisnicima ne treba pružati informacije u formi dugačkih rečenica i eseja. Kratko, jasno, sažeto. U sridu!

Ne zaboravi probuditi emocije

Kada je riječ o porukama koje prenosiš, odnosno sadržaju koji komuniciraš, trebaš znati da većina ljudi najviše pamti poruke s početka i one s kraja. Zato, sve bitno što imaš reći, reci na početku, a ono još malo bitnije (uvijek postoji takvo što) ostavi za kraj.

Vrlo važno je u porukama koje komuniciraš zaboraviti na „na dugo i široko“. Koliko god da voliš pisati i znaš da imaš dar za to, koliko god da u srž poznaješ neku temu i možeš o njoj napisati tri doktorata, u marketingu zaboravi na takvo pisanje. Jednostavne, „zdravoseljačke“ rečenice koje su jasne apsolutno svima u većini slučajeva bolje prolaze.

I, naravno, nipošto ne zaboravi na najvažniju stvar u neuromarketingu – na emocije. Ako probudiš emocije svojih korisnika i kupaca, možeš sve. Zauvijek ćeš se uvući u njihovo srce i ostat će ti vjerni.

Marketing je zabavan!

Svakako više istražuj sociologiju i psihologiju ako se planiraš baviti marketingom. Osim toga, uvijek možeš gledati od svjetski poznatih brendova kako oni to rade. Microsoft, Google, The Weather Chanel i slično tek su neki od njih. Marketing je baš zabavan, zar ne?