Image Alt

Što Djed Božićnjak i dobar marketing imaju zajedničko

Djed Božićnjak i dobar marketing

Što Djed Božićnjak i dobar marketing imaju zajedničko

Kada je riječ o poslovnoj strani Božića, prva asocijacija svima su šoping, sniženja i popusti. Sve to zahvaljujući Djedu Božićnjaku. Da Djed Božićnjak i dobar marketing imaju mnogo toga zajedničkog, dobivamo potvrdu iz godine u godinu.

OK, Djed Božićnjak ne postoji, ali zamisli na trenutak da možeš voditi biznis kao što on to radi. Tvoja misija bila bi širenje sreće, tvoj tim bi bio motiviran, a osim toga, samo jedan dan u godini bio bi ti radni. Nego, ozbiljno. Djed Božićnjak posao pretvara u zabavu, što i jest neka ideja. Evo kako i ti možeš to primijeniti u svojoj praksi.

Kada je „ludnica“, stisni

Ako sanjaš o poslu u kojem ćeš biti svoj šef, sigurno ti nije baš prva asocijacija da ćeš biti za radnim stolom 12 sati dnevno. Većina ljudi koji mladenački maštaju o tome zamišljaju kako će napraviti neku promjenu, kako će biti dobri u onome što rade, ali i kako će im glavna odlika takvoga posla biti fleksibilnost.

Kada se radi, radi se. Kada nemaš toliko posla, ne sjedi na silu za računalom jer sigurno nećeš ništa produktivno iznjedriti. To možeš naučiti od Djeda Božićnjaka. Kada je „ludnica“, stisni i izdrži. Kada nije, slobodno se malo opusti. Posao neće nigdje pobjeći.

Jasno izražene vrijednosti i ciljevi su bitni

Kada čuješ riječi poput vizije, misije, svrhe, vrijednosti, sigurno okreneš očima sto puta jer svaka tvrtka spominje iste stvari. Međutim, istraživanja su pokazala da poslodavci koji zaista imaju jasno izražene vrijednosti i svrhu i, još važnije, poslodavci koji se toga pridržavaju, privlače uspješne ljude.

Kada nešto radiš, najvažnije je imati jasno i točno određene vrijednosti kojih ćeš se i u praksi držati. Osim toga, zaposlenici koji se osjećaju da imaju svrhu i da njihov rad pridonosi nečemu većem produktivniji su. Baš kao što je kod Djeda Božićnjaka jasno određena svrha njegova postojanja i posla, a to je širenje sreće, i kod tebe svrha treba biti jasna. Bez obzira hoćeš li raditi za nekoga ili ćeš imati svoj vlastiti biznis, drži se toga.

Dva su zlatna pravila

Dok je posao ozbiljna stvar i zbilja ga tako trebaš shvatiti, nemoj ga shvaćati preozbiljno. Osim toga, zapamti da malo zabave može itekako puno donijeti cijelom timu. Opuštenost je danas, posebice u marketingu, vrlo važna. Naravno, ako je prisutna u nekoj zdravoj mjeri.

Jednostavno, što god da radiš (pa čak i ako je „samo“ učenje u pitanju), vodi se za dva zlatna pravila. Prvo je: što god da radiš, radi dobro. A drugo je: što god da radiš dobro, dobro se i zabavljaj.