Image Alt

PVZG

Ervin Fetibegović

STUDENT PVZG-a OSTVARIO USPJEŠNU MEĐUNARODNU KARIJERU

Poslovno veleučilište Zagreb još jednom je dokazalo kako kroz svoje studije priprema studente za zanimanja budućnosti te stvara izvrsne temelje za daljnje napredovanje. U nastavku donosimo intervju našeg alumnija Ervina Fetibegovića koji je nakon preddiplomskog stručnog studija Marketinga na PVZG-u na temelju odličnih rezultata i preporuke Veleučilišta upisao Master studij u Danskoj.
Ervin danas radi kao Content specialist u marketinškoj agenciji u Kopenhagenu te surađuje sa svjetski poznatim brendovima kao što su Adidas, Reebok i Ford.


Intervju s Ervinom Fetibegovićem, PVZG Alumnus, generacija 2016./2017.

  1. Zašto ste ODLUČILI UPISATI UPRAVO STUDIJ marketinga na PVZG-u?

Nakon završetka srednje škole kao i ostali, puno sam razmišljao koji faks upisati. Kao i većina studenata nisam razmišljao o upisu na privatni fakultet nego državni. Međutim, kada sam shvatio da marketing kao takav nije dostupan na državnim fakultetima, osim u smislu ekonomije pa tek kasnije moguće specijalizacije u marketingu, odlučio sam uzeti u obzir i privatni fakultet. Kako sam imao prijatelja koji je godinu prije upisao studij marketinga na PVZG-u, nakon konzultiranja s njim i čuvši njegove dojmove, shvatio sam da mi se sviđa program studija. Tada sam shvatio da je studij marketinga na PVZG-u za mene i nisam požalio.

  1. Opišite ukratko svoje iskustvo studiranja na PVZG-u.

Kako je za mene ovo bila prva godina studija i sve mi je bilo novo, nisam znao što očekivati. Ono što mi se najviše svidjelo i što bih usporedio s kolegama i prijateljima koji su studirali na drugim javnim fakultetima u Hrvatskoj je odnos profesora i studenata koji je puno bolji u smislu komunikacije i prisnosti. Profesori na PVZG-u su puno otvoreniji i ne doživljavaju studenta samo kao broj.

  1. Omiljeni kolegiji.

Kao najomiljenije kolegije izdvojio bih Izravni marketing profesora Luburića i Marketinško upravljanje profesora Šipića. Također, moram spomenuti i Business Intelligence kojeg predaje vanjski suradnik Mirko Bilandžić.

  1. Koja znanja i vještine stečene na PVZG-u primjenjujete u svakodnevnom poslovanju?

Definitivno bih izdvojio komunikacijske vještine koje mi uvelike pomažu u svakodnevnoj komunikaciji s nadređenima na poslu. Međutim, marketing je područje koje se stalno mijenja. Na poziciji na kojoj sam trenutno zaposlen važna je snalažljivost i prilagodljivost tim stalnim promjenama.

  1. Tijekom studija na PVZG-u bili ste član kreativnog odjela Promotion 3sto7. Smatrate li da su iskustva izvannastavnih aktivnosti tijekom studija bitna?

Izvannastavne aktivnosti smatram jednim od najbitnijih stavki tijekom studiranja. Kao član promotion 3sto7 naučio sam kako marketing zapravo funkcionira. Teoriju koju smo naučili na nastavi primjenjivali smo u praksi, primjerice na pripremi brucošijade. Ovdje je bio vrlo bitan i timski rad.

  1. Preddiplomski stručni studij Marketinga završili ste s odličnim uspjehom. Kako ste balansirali studentske obaveze, postizanje sjajnih rezultata i privatne obaveze?

Smatram da je tijekom studija vrlo bitna aktivnost na satu i sudjelovanje u debatama i raspravama s profesorima i ostalim studentima jer se tako najbolje uči. Također, bitna je organizacija i kako posložite svoje vrijeme i prioritete – tada se sve stigne.

  1. Zašto ste odabrali Dansku za nastavak studija?

Na trećoj godini studija na PVZG-u razmišljao sam daljnjem studiranju izvan Hrvatske. Zbog financijskih, ali i drugih praktičnih razloga odlučio sam ostati u Europi. Naposljetku sam se odlučio za Dansku gdje sam pomoću preporuke PVZG-a upisao Master Međunarodnog Marketinga na Aalborg University-ju. Studij je bio koncipiran kao problem-based learning gdje smo radili na real-life slučajevima i sa stvarnim tvrtkama. Ovdje sam stekao nova iskustva, upoznao nove kulture, a kroz networking ostvario mnoga međunarodna poznanstva.

Ervin Fetibegović

“I Graduated as MSc in International Marketing at Aalborg University Business School today. The topic for the thesis was “Usage of social media by brands and CEOs to influence brand image and brand awareness”. “ – Ervin Fetibegović, 2021.

 

  1. Kako je došlo do međunarodne karijere?

Nakon diplomiranja na Aalborg University-ju odlučio sam se preseliti u Kopenhagen i potražiti posao.
Trenutno radim kao Content specialist u Wunderman Thompson MAP agenciji u Kopenhagenu. Agencija posluje s najvećim svjetskim brendovima. Glavna djelatnost agencije je marketinška automatizacija, personalizacija i customer relationship management. Točnije, pomažemo velikim tvrtkama humanizirati odnos između brenda i kupca. Ja trenutno radim s klijentima Adidas i Reebok na globalnoj razini te s Fordom na europskoj razini.

  1. Za kraj, koji savjet biste dali studentima koji se žele iskušati u karijeri marketinga?

Prije svega savjetujem da dobro razmisle o opcijama jer je marketing širok pojam. Marketing ne čini samo njegov kreativni dio i smišljanje reklama, već i planiranje, optimizacija, istraživanja, analize… Kao najbitniju stavku za razvoj karijere smatram networking kroz koji stečete poznanstva i prijateljstva s budućim kolegama koji rade za tvrtke diljem svijeta. Svima koji se žele iskušati u karijeri marketinga savjetujem da samo ustraju jer se može daleko dogurati!