Image Alt

TikTok i profili koji tamo apsolutno vladaju

TikTok i profili koji tamo apsolutno vladaju

Nakon što je dosegao 800 milijuna aktivnih usera u godinu i pol, TikTok je postao jedna od najbrže rastućih društvenih mreža u posljednjem desetljeću. I baš kao i svaka društvena mreža na kojoj ima puno ljudi, i TikTok je odlična platforma brojnim brendovima koji tamo skupljaju svoje fanove. Evo kojim brendovima to najbolje polazi od ruke.

Kako profil učiniti uspješnim na TikToku

S obzirom na to da je TikTok relativno nova i mlada društvena mreža, ne postoje neke striktne norme, pravila ponašanja i slično (kao što je, recimo, slučaj s Instagramom). Zapravo, većina sadržaja na TikToku još je uvijek u fazi eksperimentiranja s kreativom. Stoga, umjesto da se postavlja pitanje „Što je TikTok“, puno bi bolje bilo pitati „Što neki račun čini uspješnim na TikToku“?

Odgovor na to pitanje krije se upravo u profilima na TikToku koji broje najviše pratitelja. Prateći njih, možeš se i ti inspirirati pa implementirati to na svoj profil. Stoga, evo koji su to profili.

Flighthouse apsolutni pobjednik TikToka

Flighthouse je kompanija koja se bavi zabavom i medijima. Osnovao ju je 20-godišnjak (što je važno napomenuti s obzirom na to da TikTok privlači uglavnom pripadnike Z-generacije). Bave se produciranjem glazbe, videa i drugog sadržaja za YouTube, Instagram, TikTok, Spotify i druge platforme.

Na TikToku Flighthouse ima mini-emisije u kojima influenceri i celebrityji raspravljaju o online trendovima, pa čak i o sve popularnijim igrama među kojima su i kvizovi znanja. S više od 20 milijuna pratitelja Flighthouse je definitivno najpopularniji profil na TikToku koji je očito pronašao put do mlađe publike.

NBA otkriva svoju drugu stranu

Ne bi se reklo, ali… NBA isto tako jako dobro kotira na ovoj novopečenoj i izrazito popularnoj društvenoj mreži. Pokazuje to obožavateljska vojska od više od 6 milijuna pratitelja.

Za razliku od svoga Instagram računa, NBA na TikToku objavljuje neke „light“ stvari iz svoje organizacije. Tako se, recimo, mogu vidjeti videi na kojima košarkaške zvijezde plešu, pjevaju, vježbaju u teretani, ali isto tako su popularni videi na kojima maskote nekih timova doživljavaju brojne avanture, pa i simpatične nezgode.

Svaki je video začinjen optimizmom, srećom, veseljem i čak i ako ne pratiš košarku, videi ti se mogu učiniti itekako motivirajućim.

Nickeldeon osvaja crtanim filmovima

Nickeldeon je televizijski kanal koji emitira dječji program. Oni su, recimo, poznati po „Spužva Bobu Skockanom“. Koriste TikTok kako bi osvojili mlađu publiku, ali i kako bi probudili osjećaj nostalgije kod one nešto starije.

Profil Nickeldeona obiluje smiješnim klipovima iz najnovijih serija i crtanih filmova, ali i glazbom iz novih i starih serija. S gotovo 5 milijuna sljedbenika pokazuje se kako ta taktika stvaranja sadržaja savršeno pali.