Image Alt

Tko su influenceri budućnosti

influenceri budućnosti

Tko su influenceri budućnosti

S pojavom društvenih mreža pojavio se niz novih zanimanja, a među njima jedno od najzanimljivijih je i ono zanimanje influencera. Ne treba više posebno objašnjavati čime se oni bave. Međutim, zanimljivo je pitati se kako će se tržište influencera razvijati, odnosno kako će izgledati influenceri budućnosti.

Mikro-influenceri imaju lojalne pratitelje

Danas brojni brendovi pažljivo biraju s kojim će influencerima raditi. Bitno je da imaju puno pratitelja jer to će im donijeti veći reach i engagement.  Sve to donosi i bolje poslovne rezultate. Prema nekim procjenama, influencerska Instagram industrija trenutačno vrijedi više od 500 milijuna dolara. Koliko ubrzano raste, predviđa se da će do 2020. doći do iznosa od čak 10 milijardi dolara.

Kada kažemo influencer, zasigurno su svima prva asocijacija osobe koje imaju na milijune pratitelja. Međutim, ne mogu oni pomoći marketingu ama baš svakoga brenda. Prvo, zato što ni njima samima to ne treba. Drugo, ako krenu s promoviranjem/reklamiranjem proizvoda ama baš svakog brenda, s vremenom postaju nevjerodostojni.

Takvi influenceri mogu se smatrati slavnim osobama, no što je s onim tzv. mikro-influencerima? Ta kategorija podrazumijeva osobe koje imaju između 50 i 200.000 pratitelja na Instagramu. Istraživanja pokazuju da su upravo oni budućnost marketinga. Naime, njihovi fanovi su lojalni, aktivni i angažirani, a sve to mikro-influencere čini puno vjerodostojnijim od onih koji imaju i po nekoliko milijuna pratitelja.

influenceri budućnosti pomno grade slavu

Upravo zato sve više brendova traži suradnju s manje poznatim licima, ali onim licima koje imaju pratitelje koji zbilja slušaju i vjeruju u ono što pojedini influencer promovira. Naime, stopa angažiranosti za mikro-influencere za 60 je posto veća od angažiranosti kod osoba s jako velikim brojem pratitelja. Dok suradnja s influencerima s velikim brojem pratitelja može polučiti ekspresno dobre rezultate, suradnja s mikro-influencerima suradnja je koja će imati dugoročno dobre rezultate.

Razlog zašto su mikro-influenceri sve popularniji leži i u tome da s kvalitetnom pričom oni zbilja mogu doći do razine makro-influencera. Međutim, jedina razlika će biti ta da njihova slava nije došla kao dio Instagram booma, nego se na njoj radilo pomno i pažljivo. Tijekom tog puta zasigurno će zadržati svoje vjerne pratitelje, a vjernost je svakako jedna od osobina na kojoj rade svi brendovi kada je riječ o njihovu odnosu s klijentima.