Image Alt

Top 5 trendova na društvenim mrežama za 2019. godinu

pvzg društvene mreže

Top 5 trendova na društvenim mrežama za 2019. godinu

Bez obzira na to želiš li ove godine briljirati na svojim privatnim društvenim mrežama ili je to pak dio tvog posla, uvijek je dobro pratiti što se zbiva na globalnoj razini. Poprati detalje koji slijede!

1. POVJERENJE NA PRVOM MJESTU

Prošla je godina, više nego ikad, poljuljala povjerenje korisnika u društvene mreže. Sjeti se samo Cambridge Analytica skandala. Ako vodiš društvene mreže za neki brend, pred tobom je pravi izazov, možda čak i nekoliko njih. Korisnici sve manje vjeruju “velikim” influencerima, medijima, ali i brendovima pa ćeš morati pronaći drukčiji put do njihovog povjerenja.

S druge strane, micro influenceri su svojim pratiteljima poput online prijatelja. Upravo zbog tog prisnog, prijateljskog odnosa uživaju njihovo povjerenje. Ostavi reach u drugom planu i posveti se kvalitetnom engagementu. Uvijek nastoj voditi prisan i suvisao razgovor, a ciljanoj se skupini obraćaj njihovim jezikom. Neka tvoji odgovori uvijek budu personalizirani, nema ničeg goreg od pustog ponavljanja šprance.

2. NEKA TVOJ BREND IMA LICE

Ako radiš na marketingu nekog proizvoda ili usluge, uspjeh ćeš postići uz pomoć zaštitnog lica. Potrošači će se tako lakše povezati i poistovjetiti s brendom, a potom i postati lojalni. Ostvari prednost na tržištu uključivanjem ljudskog elementa u marketing miks, umjesto skrivanja iza logotipa.

3. SVI VOLE DOBRU PRIČU (I NOVE FORMATE)

Stara je vijest da nam društvene mreže služe kako bi sa svojim krugom ljudi podijelili što se u našem životu događa. Prijatelji, obitelj i poznanici imaju mali uvid u tvoju svakodnevicuili barem onaj dio koji im dopustiš da vide, a svoju priču pričaš kroz raznorazne objave i komentare. Tako su i nekada popularni blogovi evoluirali čak do Storyja. Iskoristi ovaj jednostavan alat na društvenim mrežama. Poradi na svom osobnom brendingu ili pokaži da brend za koji radiš dobro priča i kroz trendi formate.

4.  KVALITETA IZNAD KVANTITETE

Znaš onu ekipu na društvenim mrežama koja se svaki dan slika u istoj pozi, a njihove objave ne kažu baš ništa? Složit ćeš se kako bi te objave mogle biti puno kvalitetnije. Nije ništa drugačije niti kada su brendovi u pitanju. Nije potrebno svaki dan objavljivati sadržaj, naročito ako nije posebice kvalitetan. Zapamti – bolje je imati jednu dobru foru, nego tri prosječne.

5. JAVLJANJE UŽIVO I INTERAKTIVNOST

Možda video nije novitet, no ove mu godine pristupi na strateški način. Jasan i sistematičan plan polučit će najbolje rezultate. Već i vrapci na granama znaju da je live stream još uvijek velik trend na društvenim mrežama pa prilikom planiranja ne zaboravi ni na tu opciju. Bez obzira na to odlučiš li se na Facebook ili IGTV, svakom videu daj element interaktivnosti. Drugim riječima, komuniciraj s publikom. Ako ti nedostaje ideja kako iskoristiti ovaj format, predstavljanje novog proizvoda u suradnji s influencerima je kao stvoreno za live video.