Image Alt

Trendovi u marketingu koji jamče uspjeh

trendovi u marketingu

Trendovi u marketingu koji jamče uspjeh

Već smo i zaboravili da smo prije svega mjesec i pol dočekali novu godinu jer je uzela toliko zamaha, ali svejedno još uvijek smatramo da je u svom početku. Stoga, na počecima ove godine otkrij koji su to trendovi u marketingu koji nas očekuju, a koji će ti bez sumnje donijeti uspjeh.

Trendovi u marketingu više nisu u tehnologiji

Tehnologija se razvija brže nego bismo mi to možda poželjeli. Teško ju je pratiti, ali za opstanak u surovom marketinškom tržištu, naprosto je nužno. Isto tako, koliko god da nastupa digitalizacija svega, toliko se u posljednje vrijeme sve više ide ka humanizaciji, odnosno personalizaciji.

Stoga, trendovi u marketingu sada se sve više okreću čovjeku, a ne tehnologiji.

U trendu su – korisnici

Ova godina se može nazvati godinom korisnika. Više nije poanta uvjeravati ljude da kupe nešto. Umjesto toga, prioritet svakog brenda je da svojim korisnicima pruži savršeno i praktično korisničko iskustvo. To je jamac da će se vraćati ponovno i ponovno. Kada izgradiš pozitivnu kulturu poslovanja i dobar odnos s klijentima, marketing će se stvoriti sam od sebe.

Tomu itekako pridonosi i sav online sadržaj koji se stvara. Zašto? Naime, tako se korisnici osjećaju kao da imaju moć i glas da i oni nešto odluče. Više nisu pasivni dio marketinškog lanca. Baš zbog tog trenda, odnosno razvijene svijesti da se i njih nešto može i treba pitati, korisnici/kupci inzistiraju na dobrom i ugodnom korisničkom iskustvu.

Hiperpersonalizacija prije hiperprodukcije

Skupljanje podataka korisnika i stvaranje baze korisnika već je napravila mnogo kada je riječ o personalizaciji. I to ne samo proizvoda, nego ponajviše usluge. Danas su korisnici preplavljeni marketinškim porukama na toliko kanala. Zbog hiperprodukcije sadržaja dolazi baš do kontraefekta – poruke se počinju ignorirati.

Umjesto toga, vrijedi se okrenuti manjoj, ali kvalitetnijoj produkciji. Čak i ovdje se pokazuje istinita ona zlatna „kvaliteta prije kvantiteta“. Čak i tih manje objava treba biti – personalizirano. Brendovi se svojim korisnicima trebaju obraćati baš kao da se obraćaju njima i samo njima (dakle, samo toj jednoj osobi koja sadržaj čita).

Personaliziranim porukama više se ne smatraju one poruke u kojima samo trebaš promijeniti ime osobe kojoj se obraćaš. Upravo zbog podataka korisnika koji se danas tako lako prikupljaju, treba svaku poruku što je više moguće hiperpersonalizirati.