Image Alt

Važnost fotografije u današnjem marketingu

važnost fotografije

Važnost fotografije u današnjem marketingu

Fotografija (slika) govori više od tisuću riječi. Poznata je to rečenica koja se toliko puta u različitim situacijama i okolnostima pokazala istinitom. Bitno je to i za tvoje profile na društvenim mrežama, a važnost fotografije posebno se ističe i u marketingu.

Važnost fotografije i čitanost teksta

Prvi dojam je važan. To je razlog zašto je fotografija itekako bitna u komunikaciji i u današnjem marketingu. Prema nekim istraživanjima, tekst koji je opremljen dobrim i relevantnim fotografijama ima čak 94 % veću čitanost od teksta bez fotografija. Na kraju, čak su i u novinama najčitaniji tekstovi upravo oni koji se nalaze ispod fotografija.

Fotografija može doći kao pauza ili odmor od teksta. Jednostavno, što god da napišeš, uz pravu fotografiju će taj tekst pravo „sjesti“.

Fotografija oživljava sve što napišeš

Možeš imati odličnu „user-friendly“ web stranicu. Možeš imati i sjajan proizvod koji komuniciraš, a copyji ti vrijede zlata. Međutim, bez dobrog vizuala, odnosno fotografije, sve to ne vrijedi baš mnogo. Fotografija je potrebna kako bi se sve ono što pišeš i što plasiraš na tržište oživjelo. No, da bi fotografija bila sve to bitno je da ona bude relevantna i kvalitetna.

Pronađi stil i drži ga se

Kada jednom nađeš svoj stil fotografije koja je baš idealna za ono što tvoj brend ili proizvod komuniciraju, drži se toga. Nemoj malo koristiti čiste i minimalističke fotke, pa malo one koje vrište kič i puno detalja, pa malo neke koje su između. Bitna je, dakle, konzistentnost. Tako ćeš stvoriti prepoznatljivost.

Jer, kada jednom stvoriš svoj imidž pomoću fotografije, svaki put kad netko vidi nešto slično, baš tvoj brend ili proizvod će im prvi pasti na pamet. A to i jest jedna od poanti.

Kvaliteta prije kvantitete

Već je spomenuta kvaliteta fotografija, a toliko je bitna da je vrijedi spomenuti još jednom. Samo uzmi sebe za primjer. Hoćeš li radije isprobati novu hranu u restoranu čija je web stranica pretrpana lošim, nekreativnim i pikseliziranim fotkama s drugih web stranica ili u restoranu koji je svoju web stranicu napunio kvalitetnim, profesionalnim fotkama hrane od kojih odmah ogladniš? Izglednije da ćeš se odlučiti na drugi restoran, zar ne?

I ti se vodi tom logikom. Nitko neće poželjeti tvoj proizvod niti će zavoljeti tvoj brend ako ga reklamiraš fotografijama koje kao da su fotkane Nokiom 3310.

Samo se ono vrhunsko broji

Već je stara vijest (i, zapravo, uopće nije vijest) da su društvene mreže itekako važna platforma za probijanje na tržište. Između toliko korisnika, toliko brendova i proizvoda i toliko fotografija, tvoja će ostati zamijećena samo ako bude vrhunska. Stoga, bez dobre fotografije zbilja više nema ni dobrog marketinga.