Image Alt

Zašto je Pinterest važan u digitalnom marketingu

Pinterest

Zašto je Pinterest važan u digitalnom marketingu

Kad čuješ Pinterest, koja ti je prva asocijacija? Lijepe fotke, inspiracija za vjenčanje, frizure i slične „ženske“ stvari? Zapravo je puno, puno više od toga. Pinterest u digitalnom marketingu može biti iznimno jako oružje. Saznaj kako ga upotrijebiti.

mjesto na kojem trebaš biti

Pinterest dopušta svojim korisnicima da istražuju, skupljaju i dijele svoje omiljene fotke koje se temelje na njihovim interesima. I baš kao i bilo koja druga društvena mreža, i Pinterest se može koristiti, kako na privatnoj, tako i na poslovnoj razini.

Kada je riječ o digitalnom marketingu, sve se više promiče važnost tzv. „brand awarenessa“. Prema istraživanjima, na Pinterestu je u 2019. u jednom mjesecu bilo čak 300 milijuna korisnika. Dakle, tamo su ljudi/potencijalni klijenti. Tamo trebaš biti i ti!

Pinterest vs. Instagram

Najveća prednost Pinteresta je činjenica da je njegov sadržaj primjenjiv za apsolutno svačiji životni stil. Tamo se nalazi više od 150 milijuna „pinova“ i jednostavno je nemoguće da nećeš pronaći nešto što BAŠ tebi treba. Jednostavno, svaka firma ili agencija kojoj je u poslovanju vizualnost itekako važna treba biti na Pinterestu.

Najveća konkurencija ovoj mreži je, naravno, Instagram. Međutim, najveća je razlika (a ujedno i najveća prednost Pinteresta) ta što sadržaj koji se tamo nalazi samo vodi na druge stranice na kojima te čekaju detalji. Upravo te poveznice mogu biti – tvoje!

Trk na Pinterest!

Na Pinterestu agencije, firme ili brendovi mogu najlakše stvoriti, tj. pokazati korisnicima svoje pravo lice, svoj „tone of voice“ i svoju osobnost. I to zato što je na pločama s „pinovima“ sve tako pregledno i kategorizirano. Moć koju imaju „pinovi“ pruža ti mogućnost da sve ono čime se ti baviš bude vidljivo u zajednici tvojih istomišljenika ili kolega iz branše.

Pinterest se, naime, baš kao i Google, temelji na ključnim riječima. Baš kao što svi žele biti vidljivi na Googleu, tako se isto trebaju truditi da budu vidljivi na Pinterestu.

Na kraju krajeva, čak i ako ga ne koristiš za „brand awareness“, koristi ga za ono za što ga koriste i milijuni drugih – za inspiraciju. Zamisli koliko će ti samo dobrih ideja sinuti na toj društvenoj mreži, a koje će ti pomoći u raznoraznim projektima. Stoga, već danas trk na Pinterest!