Image Alt

Zdrave odluke koje trebaš donijeti danas

zdrave odluke

Zdrave odluke koje trebaš donijeti danas

Ne moraš čekati početak nove godine, početak novog mjeseca, novog tjedna. Započni s novim, dobrim i zdravim odlukama već danas. Neke zdrave odluke su toliko jednostavne da ćeš se iznenaditi kako već prije nisu postale dio tvoje svakodnevne rutine.

Spavaj manje

Teško je pronaći osobu koja će reći da ne voli spavati. Posebno je to draga aktivnost studentima. Međutim, to i nije najzdravije što si možeš podariti. Samo se sjeti da su još stari Latini govorili da se dan treba iskoristiti. Zaspi ranije pa ćeš se i probuditi ranije. Možda će ti u početku biti teško, ali s vremenom ćeš vidjeti kako imaš puno više energije kada dan započneš ranije.

Započni dan sa svježim sokom

Započni dan sa svježim sokom. Dok iscijediš naranču ili limun, trebaju ti 2 minute, a vidjet ćeš kako će se one isplatiti tijekom dana. Na taj ćeš način unijeti potrebnu dozu vitamina, a agrumi djeluju na organizam tako da ga doslovce razdrmaju. Zbilja bolje i zdravije buđenje od toga ne možeš ni zamisliti.

Pij više vode

Još jedna vrlo korisna navika koju mnogi zaboravljaju je pijenje vode. U onom trenutku kad osjetiš žeđ, tada je tvoj organizam već dehidrirao i znači da kasniš s unosom tekućine. Zaboravi na sokove i okreni se vodi. Preporučeni unos vode su 2 litre dnevno. Da bi došao do te količine, moraš piti i kad ne osjetiš žeđ. Pijuckaj svaki dan pomalo i vrlo brzo ćeš primijetiti promjene: od boljeg tena do više energije.

Počni vježbati

Ako se ne možeš natjerati i obvezati na neki grupni trening, počni samostalno s tjelovježbom. Vjeruj, na internetu se može pronaći toliko vježbi koje možeš raditi u toplini svoga doma i za koje ti dnevno doslovce treba 20 do 30 minuta. Još bolje bi bilo kada bi tvoj trening bio na svježem zraku. Da, dolazak hladnijih dana je odlična izlika za lijenost, ali lagani jogging na otvorenom i relativno hladnom vremenu korisnije je i zdravije nego li jogging tijekom ljeta. Na taj način jačaš svoj organizam i činiš ga otpornijim.

Sat vremena odvoji samo za sebe

Sat vremena u danu nije ništa. Ni ne primijetiš često na što ti sat vremena ode. Baš zato što „nije ništa“, učini da postane nešto. Svaki dan izdvoji sat vremena samo za sebe. Zaboravi na obveze, prijatelje, obitelj, posao… Sat vremena dnevno radi nešto što samo tebe veseli. To može biti kava u gradu, pletenje, gledanje serija i filmova, bilo što. Kada obaviš tu malu meditaciju i terapiju sa sobom, vidjet ćeš kako će se povećati i smirenost i strpljenje u odnosu sa svim drugim ljudima u tvojoj okolini.

Zdrave odluke ne moraju biti velike i teške. Malo po malo mijenjaj svoju dnevnu rutinu i vrlo brzo će ti postati nezamislivo živjeti ikako drugačije nego ovako – dobro, zdravo, poletno i energično.