Kreativna i art direktorica Izvorka Jurić kod nas u gostima
U okviru kolegija Razvoj proizvoda i dizajn nositeljice dr.sc. Sanje Rocco na našem preddiplomskom studiju Marketinga i komunikacija ugostili smo Izvorku Jurić koja je studentima predstavila nekoliko posljednjih realiziranih novih projekata svojeg biroa: branding i vizualni identitet za WolfPack hranu za pse, za liniju proizvoda BEE’S MAGIC te maslinovo ulje
Dekanova nagrada za akademsku godinu 2019./2020.
Pokrenut je postupak dodjele dekanove nagrade za akademsku godinu 2019./2020. u skladu s Pravilnikom o nagrađivanju studenata Poslovnog veleučilišta Zagreb. Nagrada se dodjeljuje jednom godišnje najboljim redovitim i izvanrednim studentima II. i III. godine preddiplomskog studija i II. godine diplomskog studija, na svakom studijskom programu. Na temelju kriterija i nakon provedenog postupka
Najvažnije komunikacijske vještine koje što prije trebaš usvojiti
Bez komunikacije nema razvoja: ni osobnog, ni društvenog, ni profesionalnog. Zato pogledaj koje su to komunikacijske vještine koje trebaš naučiti i usavršiti. Aktivno slušanje je ključ dobre komunikacije Mnogi ljudi, kada čuju „komunikacija“, prvo im na pamet pada mogućnost lijepog, artikuliranog i elokventnog verbalnog izražavanja. Naravno, i to je vrlo važno, no
Mapa empatije (empathy map) i istraživanje korisničkog iskustva
Mapa empatije (empathy map) je jednostavan vizualan alat koji se koristi za stjecanje dubljeg uvida o potrošaču/korisniku. Sam pojam empatija označava uživljavanje u emocionalno stanje, mišljenje i ponašanje druge osobe. Tako pomoću mape vizualiziramo probleme i osjećaje potrošača, ono što on vidi, kaže, radi i čuje. Time se, iz potrošačeve
Najbolji alati za digitalni marketing koje trebaš svladati
Koliko puta ti stariji znaju reći da ćeš vidjeti koliko toga ne znaš tek kada završiš faks. Ako maštaš o zaposlenju i u digitali, trebaš upijati znanja i van predavanja. Stoga, evo koji će ti alati za digitalni marketing, koji se ne uče na faksu, itekako dobro doći. Nije dovoljno samo
Event management Competition – novi i jedinstveni projekt Hrvatske studentske asocijacije
Einstein kaže da svakomu tijelu koje miruje treba pripisati energiju koja je jednaka umnošku mase tog tijela i kvadrata brzine svjetlosti, a MI kažemo da svakoj budućnosti studenta treba pripisati želju za znanjem i potrebu da se iskaže na budućem radnom mjestu! Event Management Competition je novi i jedinstveni projekt Hrvatske
Besplatni tečajevi za studente povodom 50. obljetnice osnutka SRCE-a
Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce) ove godine obilježava 50 godina od osnutka i svoj rođendan želi proslaviti s najbrojnijom grupom svojih korisnika – studentima visokih učilišta u Republici Hrvatskoj. Zbog toga provodimo obrazovnu akciju pod nazivom „50 tečajeva za studente za 50 godina Srca“ kojom se studentima omogućava besplatno pohađanje tečajeva
Priča o uspjehu – konferencija Hrvatske studentske asocijacije
Ovim Vas putem pozivamo na konferenciju Priča o uspjehu čija je glavna tematika poduzetništvo odnosno upoznavanje s poznatim domaćim poduzetnicima, kao i sa poduzetnicima koji su otvorili vlastito poslovanje ili ostvarili poslovni uspjeh tijekom pandemije Covid-19. Projekt će se održavati preko online platforme, 9. travnja s početkom u 14 sati. Priča
Održan zajednički sastanak svih katedri Veleučilišta i tematske radionice za nastavnike i vanjske suradnike
Zajednički sastanak katedri svih studijskih programa Poslovnog veleučilišta Zagreb (Marketinga i komunikacija, Menadžmenta i produkcije u kulturi te Upravljanja opskrbnim lancima) održan je u srijedu 31. ožujka 2021. s početkom u 14:30h putem Zoom platforme. Okupljene je uvodno pozdravio Goran Luburić, mag. oec., prodekan za nastavu i studente, koji je predstavio
User persona (korisnička persona) kao siguran put prema uspjehu dobrog marketinga
Kvalitetna izrada user persone preduvjet je za razumijevanje potreba naše ciljne skupine. Za osmišljavanje marketinga, ponude, proizvoda, usluge i razvijanje strategije razvoja usluge ili proizvoda, od esencijalne važnosti je znati potrebe korisnika. U kreiranju user persone, važno je shvatiti: tko je osoba koja je potencijalni potrošač? Kakve su joj navike?
Najavljujemo gostujuće predavanje: TIK TOK, NAJBRŽE RASTUĆA DRUŠTVENA MREŽA!
Hrvatski glumac, Instagramer i Tiktokovac Miro Čabraja, u utorak 6.4.2021 održat će online gostujuće predavanje u sklopu kolegija Marketing društvenih medija. Tik Tok je najbrže rastuća mreža koja broji preko 800 milijuna aktivnih mjesečnih korisnika u preko 154 zemlje i na 75 jezika. Sadržaj na Tik Toku je kratak i dinamičan,
Kultura: alat kojim gospodarstvo dobiva dušu
Kultura iz godine u godinu dobiva sve značajnije mjesto na gospodarskoj sceni. Društvo postaje svjesno financijskih doprinosa koje kultura donosi. No, nije to jedini razlog zašto je važno kulturi dati dovoljno prostora i sredstava. Kultura je tu da oplemeni čovjeka Globalna pandemija koronavirusa silom je prilika sve preselila u virtualni svijet. Od