Image Alt

Petra Despot Domljanović otkrit će studentima tajnu uspješne komunikacijske strategije

Petra Despot Domljanović otkrit će studentima tajnu uspješne komunikacijske strategije

„Brandovi ne bi trebali samo prodavati svoje proizvode ili usluge, već pružati neponovljiva iskustva i biti pokretači pozitivnih promjena“, poslovni je moto jedne od najnagrađivanijih hrvatskih brand konzultantica Petre Despot Domljanović koja će, pri predmetu  „Strategija upravljanja odnosima s javnošću“ na Poslovnom veleučilištu Zagreb, održati gostujuće predavanje u četvrtak, 21. studenog 2019. godine u 17 h.   

Studentima će prezentirati nekoliko kampanja za čiju je strategiju bila zadužena, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj. Pri tom će im otkriti sve potrebne korake u procesu izrade ključnih strateških dokumenata koji čine jedna brand uspješnim.

Petra ima više od deset godina iskustva u analitičkom istraživanju, izradi brand strategija i strateškom komuniciranju. Prije nego što se pridružila agenciji Fabular, radila je devet godina u Brandoctoru, prvoj specijaliziranoj agenciji za branding u Hrvatskoj. Neki od brandova i klijenata s kojima je radila su Grawe Hrvatska, AutoZubak, Oryx Grupa, Maistra Hotels&Resorts, Degordian, Stina, Babycenter, Dobro i Stories – Croatian Unique Hotels. Autorica je i niza komunikacijskih strategija za predsjedničke, parlamentarne, lokalne i Europske izbore.

Dobitnica je mnogih nagrada, neke od kojih su Rebrand100® Global Awards, Red Dot, Effie, Art Directors Club New York i Design Week London. Također je 2014. izabrana za dobitnicu stipendije Marshall Memorial Fellowship – vodećeg programa za mlade lidere američke fundacije The German Marshall Fund of the United States.