Image Alt

diplomski Tag

,,U svakodnevnom poslovanju jako su mi  pomogle vještine i znanja stečene na Poslovnom veleučilištu Zagreb. Prvenstveno komunikacija s poslovnim partnerima (klijentima), javni nastup, promocijske aktivnosti te istraživanje tržišta i javnog mijenja" - Maks Prebeg Član ste Savjeta mladih grada Zagreba koji sljedeći tjedan organizira trodnevnu edukaciju koja će obuhvatiti i

U novom blogu vam donosimo korisnu analizu elemenata Mape potrošačkog/ korisničkog putovanja tj. Consumer journey mape koje su pripremile naše studentice diplomskog stručnog studija Marketinga i komunikacija pod vodstvom profesorice dr. sc. Korane Simonović. Mapa potrošačkog ili korisničkog putovanja je sažeta vizualizacija procesa kroz koji potrošač prolazi da bi postigao svoj

Objavljen je natječaj za upis studenata u prvu godinu stručnih studija u akademskoj godini 2022./2023.koji sadrži upisne kvote, uvjete upisa, rokove upisa na studije kao i rokove održavanja razredbenih ispita. Više na linku u nastavku. Natječaj za upis studenata u akademsku godinu 2022./2023.  Kako bi potvrdili namjeru upisa na Poslovno veleučilište Zagreb

UPISI U TIJEKU - za detalje oko upisa (ovisno o popunjenosti upisnih kvota) molimo vas da se obratite prodekanu za nastavu na e-mail: goran.luburic@vpsz.hr. PROTELKI ROKOVI ZA PRIJAVU I UPIS NA PREDDIPLOMSKI STRUČNI STUDIJ (smjer: Marketing i komunikacije) u akademskoj godini 2016./2017.: JESENSKI/RUJANSKI UPISNI ROK PRIJAVE DO 26.09.2016. Razredbeni ispit 28.09.2016. u 10:00 sati

Visoka poslovna škola Zagreb započela s nastavom prve generacije studenata na diplomskom studiju! Visoka poslovna škola Zagreb, 3.11.2015. – s početkom nove nastavne godine na specijalističkom diplomskom stručnom studiju održano je uvodno predavanje. Predavanje je održano za sve studentice i studente prve generacije spomenute studijske vertikale marketinga i komunikacija. Uz pozdrave i

Visoka poslovna Škola Zagreb s pravom javnosti (VPŠZ, Visoka škola) dodjeljuje jednu punu stipendiju za prvu (četvrtu) godinu studiranja i dvije stipendije u iznosu od 50% za prvu (četvrtu) godinu studiranja na specijalističkom diplomskom stručnom studiju marketinga i komunikacija. Puna stipendija određuje se prema cijenama školarine koje su važeće na dan