Image Alt

terenska nastava Tag

Umjetna inteligencija (p)ostat će glavni alat komunikacija, zaključak je HUOJ-evog projekta AI in PR „Projektom Artificial Intelligence in Public Relations (AI in PR) približili smo područje umjetne inteligencije preko dvjesto mladih komunikacijskih stručnjaka. U suradnji s Veleposlanstvom Sjedinjenih Američkih Država u Hrvatskoj, glavni cilj bio je povezivanje komunikacijskog i STEM područja.

Poslovno veleučilište Zagreb pokazalo se otvorenim u namjeri da svojim studentima pruži praktične i korisne informacije s terena te su tako studenti kolegija Emocionalni marketing imali priliku čuti zanimljivo predavanje o radu agencije Degordian. Gost predavač je bio Marko Mikeš, Group Account Director iz Degordiana. AGENCIJA DEGORDIAN Uvodno smo saznali da se

KAKO IZGLEDA HRT IZA EKRANA? Terenska nastava u sklopu kolegija Medijska produkcija i digitalne tehnologije održana je 9. svibnja 2022. na Hrvatskoj radioteleviziji (HRT) u organizaciji naše profesorice Zrinke Turalija Kurtak. Studenti druge godine preddiplomskog stručnog studija Marketinga i komunikacija imali su tako prigodu ,,zaviriti“' u HRT. Kako javni medijski servis izgleda

Studenti i studentice druge godine Menadžmenta i produkcije u kulturi posjetili su zagrebački Muzej suvremene umjetnosti u sklopu kolegija Menadžment muzejsko-galerijske djelatnosti kojeg predaje profesorica dr. sc. Goranka Horjan Kroz retrospektivnu izložbu Gorkog Žuvele studente je provela kustosica Kristina Bonjeković. U sklopu posjeta razgledala se i izložba Animafest.

Ovaj semestar održane su dvije terenske nastave za studente 2. godine Menadžmenta i produkcije u kulturi. Terenske nastave organizirane su na inicijativu naše profesorice dr. sc. Goranke Horjan u sklopu kolegija Menadžment muzejsko-galerijske djelatnosti. Prva terenska nastava održana je 25.3.2022. u Galeriji Klovićevi Dvori.   Druga terenska nastava održana je u utorak 26.4.2022.

Studenti preddiplomskog stručnog studija Upravljanja opskrbnim lancima (UOL) kao i Marketinga i komunikacija PVZG-a u pratnji prodekana za nastavu i studente Gorana Luburića, mag. oec., prodekanice za mobilnost i međunarodnu suradnju dr. sc. Željke Zavišić, voditeljice studija marketinga i komunikacija doc.dr.sc. Tanje Grmuše i vanjskih suradnika na studiju UOL, prof.dr.sc.

U srijedu, 4. prosinca 2019., studenti  druge godine preddiplomskog stručnog studija Menadžmenta i produkcije u kulturi, u sklopu terenske nastave iz kolegija Menadžment kulturne baštine posjetili su Muzej grada Pregrade Zlatko Dragutin Tudjina pod vodstvom profesorice Dragane Glivetić, vanjske suradnice Veleučilišta. Studentima je ravnatelj muzeja Davor Špoljar predstavio muzej i

U sklopu kolegija Komercijalizacija emocija u sferi marketinga posjetili smo Callidus tvrtku za poslovne edukacije gdje smo prisustvovali radionici emocionalnog menadžmenta. Uz dinamičan tijek vježbi upoznali smo se s osnovama emocionalnog menadžmenta te primjerima iz svakodnevne prakse. Saznali smo da je dobar emocionalni menadžment poziv na avanturu, to je priča koja

Dok su ovogodišnji Zagreb Design Week u Tehničkom muzeju pod vodstvom profesorice Sanje Rocco posjetili studenti specijalističkog diplomskog studija marketinga i komunikacija, izložbu dizajnerskog studija Sonda u galeriji HDD razgledali su studenti druge godine preddiplomskog studija uz stručno vodstvo kustosa Marka Goluba.