1. Već nekoliko godina obnašate odgovornu funkciju u Vašem poduzeću „Jamnica plus“ d.o.o. pri čemu ste zaduženi za brojna područja: od planiranja, nabave, upravljanja zalihama do upravljanja odnosa s klijentima, ali i zaposlenicima. Koji dio smatrate najizazovnijim?
Definitivno najizazovnije područje je svakako planiranje proizvodnje. Uz trenutne rokove isporuke repromaterijala i prodajne oscilacije, potrebno je obratiti pažnju kako bi se osigurali potrebni repromaterijali i pravovremena proizvodnja, samim time osigurava se kontinuirana prodaja gotovog proizvoda, odnosno kako mi to u logistici zovemo JIT („Just in time“)
2. Kako ste uspjeli proći izazove za vrijeme COVID-19 pandemije?
COVID-19 razdoblje donijelo je neke nove izazove s kojima se nismo do sada susreli, ali smo ih uspješno premostiti. Definitivno najveći izazov bio je s nabavom repromaterijala, budući da su se povećao rok isporuke kod dobavljača.
3. U središtu Vašeg završnog rada je planiranje i upravljanje zalihama. Što je bio razlog koji Vas je doveo do navedene teme? Možete li izdvojiti jedan primjer kvalitetnog modela upravljanja zalihama koji danas koristite u redovnom poslovanju Vašeg poduzeća?
Budući da trenutno radim na radnom mjestu gdje se specifično bavim planiranje i upravljam zalihama, smatrao sam da znanje stečeno na poslu mogu pretočiti u svoj završni rad, kako bi se spojila teorija i praksa. Ne postoji savršeni model upravljanja zalihama, ali definitivno kvalitetna metoda je aktivno praćenje stvarnog stanja zaliha kroz ERP sustave i prodaje pojedinog SKU.
4. Susrećete li se na poslu s poslovnim izazovima koji izazivaju stres i kako se nosite sa stresnim situacijama na poslu?
Kao i na svakom odgovornom poslu postoji određena razina stresa budući da postoje norme koje se trebaju ispuniti. Kod stresnih situacija pokušavam se usredotočiti na rješavanje problema koji ga je izazvao, ali svakako smatram da je potrebno raditi na prevenciji, odnosno na samopouzdanju i samoefikasnosti.
5. Koja znanja i vještine stečene na studiju „Upravljanje opskrbnim lancima“ Poslovnog veleučilišta Zagreb primjenjujete u svakodnevnom poslovanju?
Studij gospodarske logistike pružio mi je temeljno znanje iz logistike. Svakako bih izdvojio upravljanje i planiranje zaliha. Kroz kolegije smo naučili dosta metoda koje su se empirijskim pristupom pokazale kao najefikasnije. Uz praktično znanje također bih izdvojio i networking s kolegama. Razmjenom iskustava svakako se može dobiti različit pogled na logistiku, te ideje koje se mogu primijeniti u svakodnevnom poslovanju.