Ove subspecijalizacije čini ukupno 8 kolegija od kojih su 5 zajedničkih za obje subspec. (marketing i produkcija), a 3 kolegija su vezana samo uz pojedinu subspecijalizaciju. Osim općenitih temelja marketinga i produkcije koji se mogu aplicirati na tržišta izvan gaming sfere, studenti će se moći specijalizirati u tim područjima specifično za game development, koji je kompletno drugačiji od ostalih tržišta. Neki elementi se, naravno, dijele, ali trenutno stanje je da je puno lakše iznijeti znanje IZ game developmenta nego U game development. Mi ponudom subspecijalizacija želimo smanjiti taj jaz.
Kao primjer, temeljem CGDA (CROATIAN GAME DEVELOPMENT ALLIANCE) 1.4% sveukupne radne snage je u marketingu, a za sve veće videoigre marketing je važniji od samog developmenta u očima investitora. Na primjeru Rockstarove mega uspješne igre GTA V, 115 milijuna dolara je potrošeno na development dok je 150 milijuna dolara potrošeno na marketing što je skoro 60% sveukupnog troška proizvodnje igre. Produkcija će biti uže povezana uz to kakav je sam proces proizvodnje videoigara od koncepta do samog plasmana, dok će marketing više biti fokusiran specifično na dio plasmana i najbolje prakse tijekom proizvodnje.