Poslovno veleučilište Zagreb provodi stručni prijediplomski studij marketinga i komunikacija u trajanju 6 semestara (tri godine). Njegovim se završetkom stječe 180 ECTS bodova i zvanje prvostupnik/prvostupnica odnosno baccalaureus/baccaluarea marketinga i komunikacija (bacc. oec.).
Uz stručni prijediplomski studij, Veleučilište provodi i stručni diplomski studij marketinga i komunikacija koji traje 4 semestra (dvije godine), a nakon završetka se stječe 120 ECTS bodova i naziv magistar/magistra marketinga i komunikacija (mag. oec.). Studij se izvodi kao redoviti i izvanredni.
Školovanje se provodi sukladno načelima Bolonjske deklaracije, što omogućava studentima prijelaz na druge komplementarne studije u Hrvatskoj i u inozemstvu. Poslovno veleučilište Zagreb sudjeluje u programu Erasmus+ od 2014. godine, čime su otvorene velike mogućnosti mobilnosti studenata i nastavnika – studentska razmjena s fakultetima na području Europe i obavljanje stručne prakse u inozemstvu.
Specifičnost ovog studija leži u interdisciplinarnom pristupu koji povezuje i integrira marketinšku disciplinu kao ekonomsku znanost te komunikološku kao komunikacijsku znanost vezujući pri tome profesije marketinga, odnosa s javnošću, medija i novinarstva. Uspjeh studijskog programa orijentiran je na viziju integrirane komunikacije u poduzećima i prema javnim institucijama, kao i u neprofitnom sektoru.