Image Alt

PVZG

Greencajt

NAŠ PREDAVAČ GORDAN TURKOVIĆ NA GREENCAJT FESTIVALU

Gordan Turković:  „Komunikacija tek dio priče oko održivosti, posebno u eko segmentu. Kućanstva se moraju naviknuti na promjene, počevši od razvrstavanja otpada. Moramo znati zbog čega se želimo okrenuti održivosti i onda na njoj, kao potrošači, inzistirati i od proizvođača.“


Vanjski predavač PVZG-a te suvlasnik agencije CTA komunikacije, Gordan Turković, gostovao je na najvećem zelenom festivalu u regiji Greencajt. U panel raspravi Održivost u komuniciranju: Što potrošači žele” pridružili su mu se Igor Mladinović (Imago Oglivy) i Luka Duboković (BBDO Zagreb), a cijelu je raspravu moderirala Sanja Petek Mujačić (Hauska & Partner).  

S potrošačima koji su sve skeptičniji prema tvrdnjama o održivosti brendova, za brendove ključne vrijednosti postaju iskrenost, transparentnost, predanost i hitnost djelovanja kako bi izgradili kredibilitet kod potrošača. Moraju li brendovi stvarati drugačije za postizanje održivosti, živimo li u vremenu zelene revolucije te kako oglašavati održivost, samo su neka od pitanja oko kojih se raspravljalo u panel diskusiji.

Potrošači očekuju od firmi da budu više eco friendly i zelene, ali ne samo to, nego i da jasno istaknu u kojoj mjeri je nešto proizvedeno kroz zelenu priču. Treba razumjeti da ništa dosad još nije 100% eco friendly, može biti da jest proizvod u svojoj finalnoj fazi, ali procesi njegovog nastanka i dalje nisu”, istaknuo je Gordan Turković te nadodao kako „gledano iz marketing perspektive treba prihvatiti ono što kompanija radi, a iz društvene perspektive javnost treba tražiti od kompanija da iz godine u godinu budu sve bolji i da iz godine u godinu mijenjaju stvari na bolje.“

Oko teme promjene navika i očekivanja potrošača, panelisti su se složili kako je aktivizmom, ponajviše, generacije Z došlo do promjene navika potrošača u smjeru odabira održivijih proizvoda i brendova. Oko 75% mlađih potrošača traži upravo održivost.

Gordan Turković zaključio je kako je „komunikacija tek dio priče oko održivosti, posebno u eko segmentu. Kućanstva se moraju naviknuti na promjene, počevši od razvrstavanja otpada. Moramo znati zbog čega se želimo okrenuti održivosti i onda na njoj, kao potrošači, inzistirati i od proizvođača.“

Za kraj panela, govornici su se složili kako je odgovornost na svima – i na potrošačima i na kompanijama i na komunikatorima.

Greencajt festival, u organizaciji HURA-e, okupio je preko 60 stranih i domaćih govornika iz područja održivog razvoja čime aktivno potiče na zelene promjene kroz različite sadržaje, od panel diskusija do izložbe električnih automobila. U sklopu Greencajt festivala, dodijeluje se i Green Prix – nacionalna nagrada za okoliš, u partnerstvu s Ministarstvom gospodarstva i održivog razvoja te Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom.