Image Alt

PVZG

TERENSKA NASTAVA U DEGORDIAN AGENCIJI

Poslovno veleučilište Zagreb pokazalo se otvorenim u namjeri da svojim studentima pruži praktične i korisne informacije s terena te su tako studenti kolegija Emocionalni marketing imali priliku čuti zanimljivo predavanje o radu agencije Degordian. Gost predavač je bio Marko Mikeš, Group Account Director iz Degordiana.

Degordian

AGENCIJA DEGORDIAN

Uvodno smo saznali da se Degordian bavi digitalnim marketingom, medijskim planiranjem i svojim kreativnim strategijama donosi brojne vrijednosti za svoje klijente. Njihov rad i kvalitetu prepoznali su neki od najutjecajnijih kompanija današnjice (npr. Ožujsko pivo, Lego, Addiko itd.).

Prvobitne rezultate, Degordian je ostvario kao agencija koja je vodila društvene mreže za razne klijente, a njihova misija i vizija dala im je dodatan vjetar u leđa za proširivanje usluga i rezultata. Tim mladih i ambicioznih ljudi u korak su s trendovima 21. stoljeća te ih to čini izuzetno kvalitetnim na tržištu. Njihovu priču pokrenuli su relativno rano, 2009. godine, a 2014. nastaje ime “Degordian”.

Da djeluju na internacionalnoj razini, dokazuje 5 ureda širom svijeta, kao rezultat dobrog i sigurnog rasta tijekom godina. Činjenica da su 6 puta osvojili nagradu za najboljeg poslodavca, potvrđuje da omogućuju svojim klijentima i zaposlenicima kvalitetu i zadovoljstvo.

Degordian se bavi nizom projekata u nekoliko skupina: Performance Marketing, Brand Communication, Digital production  te Employer branding. U svakoj skupini, Degordian ostvaruje zavidne rezultate. Njihov Performance marketing unit najbrže je rastući tim u Degordianu, dok je Employer branding usluga sve traženija te ostvaruje vrtoglavi rast od 40%.

Nakon opisa o agenciji, Marko nam je zanimljivim primjerima o emocijama i marketingu držao pažnju te nam na taj način dokazao koliko su te dvije stvari zapravo povezane i kako djeluju.

 

Najviše nas je zaintrigirao primjer ˝ Washing the guilt away¨ u kojem se dokazuje da su ljudi koji su nešto lagali na ispitivanju prali ruke 80 % duže od ostalih sudionika. To je bio primjer funkcioniranja nesvjesnog uma.

 

Unconscious mind - meta communication

 

Drugi primjer za koji smo svi bili zainteresirani te pomalo začuđeni je primjer Meta komunikacije. Marko je s primjerom ˝I will always find you˝ pokazao da je način na koji pričaš ili pišeš bitniji od samog konteksta rečenice, jer način stvara dojam.

Kada je riječ o kreativnom procesu Degordiana, klijentov brief im je najvažnija stavka kojom daju do znanja budućem klijentu da sve njihove želje i mogućnosti mogu biti ispunjene. Također, radionica s klijentom (Discovery workshop) je iznimno značajna za kreativni proces izrade projekta, jer s tim pokazuju koliko im je važan klijent i njihovo zadovoljstvo.

 

KREATIVNI PROCESI U DEGORDIAN AGENCIJI

  • Klijentov brief – razgovor s klijentom o njihovim potrebama (otkriva što klijent treba)
  • Discovery workshop – detaljno propitivanje o brendu, proizvodu, poslovnim ciljevima i planovima klijenta
  • Istraživanje i analiza – analiza kompanije/klijenta, njihovih potrošača, kategorija proizvoda i kulture u kojoj su potrošači
  • Kreativni brief – osmišljavanje početne ideje i priče na kojoj će se temeljiti finalni uradak
  • Brainstorming – timskim radom se otkrivaju rješenja i odgovori na projektne zadatke
  • Kreativni rad – samostalni kreativni ili timski rad koji se usklađuje s vizijom projektnog stratega
  • Finalni output – završen odgovor na projektni zadatak tj. izrađen proizvod (npr. digitalna/PR/SM strategija, digitalna/offline kampanja, branding, digitalna aktivacija, EB strategija, pitch prezentacija…).

 

Kako je riječ o tvrtki koja funkcionira u timovima, brainstorming je vrlo bitan u kreativnom procesu planiranja. Takav način rada pokazao im se najuspješnijim. U svim procesima do finalnog proizvoda sudjeluju vrsni stručnjaci koji svojim znanjem doprinose zadovoljstvu klijenata što je najbitnija vizija Degordiana.

Primjer jedne vrlo uspješne kampanje je ˝Teta Violeta˝ za koju nam je Marko objasnio trikove za privući publiku.

 

Kao još jedan primjer njihove uspješne kampanje izdvojila bih web stranicu za aviokompaniju ¨Lufthansa¨, koja se izdvaja po svojoj posebnosti i izboru sadržaja. Svojim načinom izrade sadržaja, potaknuli su osjećaj slobode kod korisnika te na zanimljiv i zabavan način prikazali moguća putovanja. I sama sam bila posjetitelj njihovog bloga i web stranice te sa sigurnošću možemo reći da smo bili jako zadovoljni preglednošću i cjelokupnim sadržajem.

Za sam kraj, Marko nas je virtualno proveo kroz njihove urede u Zagrebu. Također, upoznao nas je s poslom u agenciji te motivirao za daljnje obrazovanje i zanimanje u tom smjeru.

 

Terenska nastava sve nas je očarala te smo uspjeli dobiti korisne informacije za naše daljnje razvijanje. Hvala Marku i Degordianu na zanimljivom i motivirajućem predavanju te na ukazanom povjerenju!

Autor: Iva Tomičić

Poslovno veleučilište Zagreb

Preddiplomski stručni studij Marketinga i komunikacija

Kolegij: Emocionalni marketing

predavačica: dr. sc. Korana Simonović, prof. sociologije