Najavljujemo gostujuće predavanja Igora Kotarana, direktora marketinga i razvoja strategije kupaca tvrtke METRO Hrvatska, na temu “Put do lidera na HORECA tržištu”.
Predavanje će se održati u sklopu kolegija Poslovni marketing (kod prof. Sanje Varlaj), u ponedjeljak 8.12. od 17.00 sati. Pozivamo i studente drugih godina studija i programa jer Metro, kao jako velika kompanija i poslodavac, može biti zanimljiv mnogima.
O predavaču:
Igor Kotaran je na poziciji direktora marketinga i razvoja strategije kupaca tvrtke METRO Hrvatska. Od 2014. godine obnašao je funkciju direktora marketinga i jedan je od ključnih rukovoditelja procesa transformacije METRO-a u punopravnog partnera HoReCa sektora u Hrvatskoj. Započeo je karijeru u tvrtki METRO Hrvatska 2002. godine,a tijekom više od dvadeset godina, Igor je prošao gotovo sve rukovodeće funkcije vezane uz odnose s kupcima, prodaje i marketinga.
O kompaniji Metro:
METRO je u Hrvatskoj započeo poslovanje 2001. godine otvaranjem prvog veleprodajnog centra u Zagrebu, a danas posluje s ukupno deset centara diljem zemlje: u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku. Tijekom više od dva desetljeća METRO se pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu, s kontinuiranim rastom broja kupaca i poslovnih partnera. Glavni klijenti su hoteli, restorani, ugostitelji, mali trgovci te poduzetnici.
Kao strateški partner, METRO ne nudi samo vrhunski asortiman proizvoda po transparentnim veleprodajnim cijenama, već i podršku u razvoju poslovanja, od savjetovanja i edukacije do digitalnih alata.Fokus tvrtke je na razumijevanju potreba profesionalaca u ugostiteljstvu i razvoju rješenja koja im olakšavaju svakodnevno poslovanje, potiču učinkovitost i osiguravaju dugoročni uspjeh.


