Mogućnost zapošljavanja

Mogućnost zapošljavanja

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
https://pvzg.hr/wp-content/uploads/2022/07/float-indigo-35-w2w.png
https://pvzg.hr/wp-content/uploads/2022/07/float-yellow-wr.png

Mogućnost zapošljavanja

Provodimo suvremene studijske programe u područjima marketinga i komunikacija, kulturnog menadžmenta i gospodarske logistike kao odgovor na potrebe društva u kojem djelujemo, potičući naše studente da ostvare svoj puni potencijal i postanu lideri sa širokim spektrom stručnih i poslovno primjenjivih znanja za stvaranje novih vrijednosti.

Specifičnost Studija marketinga i komunikacija (prijediplomski i diplomski) leži u interdisciplinarnom pristupu koji povezuje i integrira marketinšku disciplinu kao ekonomsku znanost te komunikološku kao komunikacijsku znanost, vezujući pri tome profesije marketinga, odnosa s javnošću, medija i novinarstva. Posebna pažnja se posvećuje marketinškim i komunikacijskim programima za korištenje digitalnih platformi.

Uspjeh studijskog programa orijentiran je na viziju integrirane komunikacije u poduzećima, ali i prema javnim institucijama, kao i u neprofitnom sektoru. Studij Vas priprema za rad u dinamičnom, izazovnom, heterogenom okruženju u nacionalnim i multinacionalnim organizacijama, marketinškim i komunikacijskim agencijama, medijima, državnim i privatnim institucijama, udrugama itd.

https://pvzg.hr/wp-content/uploads/2022/07/studij004.jpg

Stručni studij Menadžmenta i produkcije u kulturi profiliran je s obzirom na rastuće potrebe suvremenoga tržišta rada u području kulture i umjetnosti, koje podrazumijeva obrazovane menadžere za profesionalno sudjelovanje u procesima upravljanja u institucijama kulture odnosno vođenja i produkcije različitih (institucionalnih i nezavisnih) projekata u kulturi.

Studenti stječu kompetencija za specifičnosti upravljanja u različitim područjima kulture (galerijska, muzejska, nakladnička, arhivska, knjižnična djelatnost) i umjetnosti (kazališne, glazbene, filmske produkcije) te različitim modelima kulturne i umjetničke djelatnosti. U praksi su moguća i brojna uža menadžerska zanimanja: menadžer-poduzetnik, menadžer-producent, menadžer-prodaje, menadžer revitalizacije kulturnih dobara, menadžer projekata i događaja, menadžer festivala itd.

Studijski program Upravljanje opskrbnim lancima (Supply Chain Management) donosi suvremeni integralni pristup u obrazovanju inženjera gospodarske logistike, obuhvativši sve faze planiranja informacija, roba, proizvoda i usluga, kontrolu njihove kvalitete i distribucije do krajnjeg odredišta. Studij je kreiran tako da pruža studentima temeljna znanja iz tehničkoga područja, s posebnim naglaskom na polje tehnologije prometa i transporta.

Studenti nakon završenog trogodišnjeg prijediplomskog stručnog studija mogu raditi kao organizatori opskrbnih lanaca, tehnolozi opskrbnih lanaca, organizatori logistike, te organizatori prijevoznih procesa.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image