Kako bismo studentima što više približili probleme s kojima će se suočavati u praksi te razne situacije u poslovanju, redovito na svim studijskim programima ugošćujemo predavače s puno iskustva na teme vezane uz pojedine kolegije. Goste redovito najavljujemo putem naše mrežne stranice i društvenih mreža. O brojnim gostujućim predavanjima svjedoče zanimljive najave i vijesti koje možete proučiti na donjim poveznicama.
Studenti stručnog diplomskog studija marketinga i komunikacija također za vrijeme studija upisuju PRAKTIKUM 1 i 2 vlastitim odabirom izvoditelja odnosno svojeg područja interesa. Kroz praktikum se upoznaju s konkretnim poslovima i zadacima u realnom sektoru te im se pojašnjavaju pojedini segmenti iz prakse pa se pri njegovom izvođenju surađuje s raznim profilima stručnjaka iz marketinških agencija, digitalnih agencija, agencija za odnose s javnošću, agencija za marketing sadržaja i slično. Na taj način studentima se omogućuje da kritički promišljaju te konceptualno uspješno provode integrirano marketinško komuniciranje u praksi.