Na Poslovnom veleučilištu Zagreb 20. svibnja 2024. imali smo čast ugostiti Stjepana Zelića (izvršnog direktora tvrtke Hypefy) u sklopu praktikuma “Primjena umjetne inteligencije u marketingu” (izvođačica Kristina Kratofil). Hypefy je hrvatski startup specijaliziran za influencer marketing, koji je nedavno osvojio prvo mjesto na “Podim Pitching Competition 2024”, prestižnom natjecanju za startupe.
Tijekom predavanja, Zelić je podijelio svoja bogata iskustva u korištenju naprednih analitičkih alata i umjetne inteligencije za optimizaciju marketinških kampanja. Objasnio je kako Hypefy koristi AI tehnologije za analizu podataka i donošenje informiranih odluka koje poboljšavaju učinkovitost marketinških strategija. Studenti su imali priliku čuti o konkretnim primjerima i izazovima s kojima se susreće startup i njegovi osnivači, te o načinima na koje umjetna inteligencija može transformirati marketinšku industriju.
Zelić je također naglasio važnost inovacija i prilagodljivosti u današnjem dinamičnom poslovnom okruženju. Njegova prezentacija pružila je vrijedne uvide u inovativne pristupe u marketingu, inspirirajući studente da primijene AI tehnologije u svojoj budućoj karijeri. Predavanje je završilo dinamičnom diskusijom gdje su studenti postavljali pitanja i dobili konkretne savjete za svoje projekte i buduće profesionalne izazove.
Ovaj događaj je bio izuzetno koristan za sve prisutne, jer je pružio dublje razumijevanje o primjeni umjetne inteligencije u marketingu te motivirao studente da istraže nove tehnologije i metode koje mogu unaprijediti njihovu karijeru u marketingu.