Josip Jagić otkrio našim studentima tajne uspješnih PR kampanja

Josip Jagić, diplomirani politolog i etablirani stručnjak za odnose s javnošću, podijelio je riznicu svojih iskustava sa studentima druge godine stručnog diplomskog studija Marketing i komunikacije na Poslovnom veleučilištu Zagreb. „Ponekad je naš posao da se o nekome od naših klijenata ne čita“, rekao nam je, između ostalog, Jagić u sklopu predavanja iz kolegija Strategija upravljanja odnosima s javnošću predavača Gordana Turkovića.

Nakon uvodnog predstavljanja svojeg dosadašnjeg rada na televiziji, u dnevnim tiskanim medijima i Ministarstvu zdravlja, Jagić je lakonski objasnio kako se našao u trenutnom poslu: Jedan dan radiš nešto drugo i samo se nađeš u ovome gdje si danas. Sakupljena iskustva bila su mu odličan temelj za daljnji nastavak samostalne karijere u vlastitoj agenciji. Za klijente radi strateška savjetovanja iz područja komunikacije s medijima, kriznu komunikaciju, politička savjetovanja, kreiranje velikih evenata te vođenje kampanja.

Ističući važnost integracije komunikacija Jagić je predstavio dvije studije slučaja, odnosno vlastite kampanje koje predstavljaju njegove najveće uspjehe u dosadašnjem radu. Kroz njih upoznao je studente sa spoznajom pravilnog izbora, postupkom odlučivanja i posljedičnog stvaranja promjena u državnom sustavu. U konačnici, naš posao je jednostavan – spriječiti omogućiti neke stvari“, naglašava Jagić.

Kao perjanicu dosadašnje karijere istaknuo je vođenje pobjedničke kampanje političke platforme Možemo! na lokalnim izborima u Zagrebu. Obrazlažući proces provođenja kampanje, naveo je izazove koji su se pojavljivali i načine na koje su se s njima ulovili u koštac.

Tijekom završne rasprave, studenti su postavili pregršt kreativnih pitanja, posebice vezano za Jagićev dosadašnji rad u području političkog savjetovanja. Jedno predavanje očekivano se pokazalo kao premalo vremena za razgovor o svim zanimljivim temama.

Zahvaljujemo predavaču Turkoviću na iskazanoj inicijativi i odabiru izrazito zanimljivog predavača. Do sada pruženo teorijsko znanje odnosa s javnošću nadograđeno je bogatim iskustvom našeg gosta, čime je studentima pružen cjelokupni uvid u stvaranje kvalitetnih i upečatljivih kampanja.

(Zagreb, 18. prosinca 2023.)