USAVRŠITE ZNANJA kroz jedan od ČETIRI PRAKTIKUMA / ČETIRI VRHUNSKA PREDAVAČA / TRI MODULA!
Pozivamo naše Alumnije i studente naših preddiplomskih studija da se prijave na jedan od četiri ponuđena PRAKTIKUMA:
A. SEO OPTIMIZACIJA – KAKO PISATI ZA WEB / predavač: BARBARA SLADE JAGODIĆ, SEO stručnjakinja
B. PROJEKTNI MENADŽMENT KAO POKRETAČ POZITIVNIH PROMJENA / predavač: KAROLINA HORVATINČIĆ, konzultantica
C. MEDIJSKI TRENING I JAVNI NASTUPI / predavač: IVAN VRDOLJAK, novinar
D. OSOBNO BRENDIRANJE I UPRAVLJANJE REPUTACIJOM / predavači: HRVOJE RATKIĆ, senior PR stručnjak / JELENA ŠARIĆ, senior savjetnica za komunikacije
Uz simboličnu cijenu možete steći dodatni certifikat. Više detalja o temama i izvođačima pročitajte na našoj web stranici.
Prijavite se odmah jer prvi modul kreće ovaj petak, 19. svibnja.
Prijave na mail referade s izborom praktikuma A, B, C ili D: pvzg@pvzg.hr .
OPŠIRNIJE O TEMAMA I IZVOĐAČIMA
PRAKTIKUM A
Predavač: BARBARA SLADE JAGODIĆ, SEO stručnjakinja
Tema/naslov: SEO OPTIMIZACIJA – KAKO PISATI ZA WEB
Termini modula: 26.5., 2.6., 16.6.
OPIS PRAKTIKUMA A
Uz pomoć SEO edukacije studenti će naučiti vrlo primjenjive tehnike za uspješno povećanje online vidljivosti a time i prihoda poduzeća. Analizom web sjedišta spoznat će kako otkriti ključne riječi uz SEO alate, napisati naslov kojeg će ljudi kliknuti, te strukturu i pravila pisanja SEO teksta. Praktikum će kroz praktične primjere približiti studentima načine pametnog stvaranja sadržaja za različite platforme, a ciljano za Google tražilicu čime se ostvaruje pasivan promet koji postaje aktivan prihod.
O BARBARI SLADE JAGODIĆ:
Barbara Slade Jagodić se kao jedna od prvih digitalnih stručnjakinja u Hrvatskoj, prvih urednika digitalnih izdanja, community menadžera i content marketingaša, tijekom 20 godina prakse upoznala s izazovima online poslovanja te naučila kako ih uspješno riješiti. Nakon rada u medijima preko velikih regionalnih korporacija pa do startupa, Barbara danas vodi samostalni business koji pomaže drugima izgraditi brend i poboljšati prodaju na online kanalima. Također ima 10 godina iskustva kao predavačica na fakultetima, konferencijama i tailor-madeedukacijama. (https://www.slade.hr/ )
PRAKTIKUM B
Predavač: KAROLINA HORVATINČIĆ, konzultantica
Tema/naslov: PROJEKTNI MENADŽMENT KAO POKRETAČ POZITIVNIH PROMJENA
Termini: 19.05., 26.05. i 02.06.
OPIS PRAKTIKUMA B
Kvalitetno upravljanje projektima danas u doba digitalnih tehnologija predstavlja važan segment svakodnevnog poslovanja. Nastava je usmjerena na stjecanje stručnih znanja potrebnih na različitim razinama projektne odgovornosti. Studenti će naučiti kako strukturirati projekte postavljanjem realnih ciljeva, kako koristiti učinkovite alate za raspored i planiranje resursa, kako upravljati resursima te kako primijeniti sustave kontrole na projektu. Usvojit će specifična znanja upravljanja vremenom, troškovima, opsegom i kvalitetom projekta, ljudskim resursima, nabavom za potrebe projekta, komunikacijama i projektnim rizicima. Praktikum Projektnog menadžmenta će se većim dijelom bazirati na poslovnim slučajevima iz prakse.
O KAROLINI HORVATINČIĆ:
Karolina Horvatinčić, dugogodišnji je predavač, konzultantica i trener za područje projektnog menadžmenta i EU fondova s iskustvom na velikom broju projekata.
Radi na pripremi i provedbi strateških projekata financiranih sredstvima Europske unije te kao voditelj projekata u području obrazovanja, primjene informacijsko-komunikacijskih-tehnologija i unapređenja poslovanja. Diplomirani je inženjer elektrotehnike i računarstva, a menadžerska znanja usavršavala je u poslovnoj školi IEDC, Bled gdje je stekla MBA diplomu. Ravnateljica je Učilišta Praxis, a predaje u Državnoj školi za javnu upravu i na Poslijediplomskom interdisciplinarnom specijalističkom studiju Priprema i provedba EU projekata Sveučilišta u Zagrebu.Koautorica je E-knjige „Upravljanje projektima“.
PRAKTIKUM C
Predavač: IVAN VRDOLJAK, novinar
Tema/naslov: MEDIJSKI TRENING I JAVNI NASTUPI
Termini modula: 26.5., 2.6., 16.6. (rezervni)
OPIS PRAKTIKUMA C
Putem niza praktičnih vježbi, na ovom praktikumu se učeosnove kvalitetnog medijskog izvještavanja, stječe se uvid u funkcioniranje medija i osnažuju osobneprezentacijske vještine te uvjerljivost u javnom nastupu.Studenti će naučiti kako napisati (televizijsku) vijest, kako se zraziti snimkom (videopriča), te na koji načinizvještavati/nastupati uživo: jasno i uvjerljivo u stresnimuvjetima i ograničenom vremenu. Iskusit će posao TV novinara/voditelja te kako postaviti kriteriji odabiravijesti.
O IVANU VRDOLJAKU:
Ivan Vrdoljak dugogodišnji je televizijski novinar. Radio je za tri televizijske kuće (RTL, Nova TV, Al-Jazeera Balkans), za koje je izvještavao o najvažnijim događajima u Hrvatskoj i inozemstvu. Trenutno je voditelj/reporter medijske kuće Bloomberg Adria (članica globalne Bloomberg Media grupe), specijalizirane za događanja iz poslovnog svijeta. Diplomirao je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, i pohađao više međunarodnih stručnih novinarskih edukacija. Predavač je na dva privatna visoka učilišta u Zagrebu.
PRAKTIKUM D
Predavači: HRVOJE RATKIĆ, senior PR stručnjak / JELENA ŠARIĆ, senior savjetnica za komunikacije
Naslov/tema: OSOBNO BRENDIRANJE I UPRAVLJANJE REPUTACIJOM
Termini: 26.5., 2.6., 16.6.
OPIS PRAKTIKUMA D
Što uopće znači osobno brendiranje? Odnosni li se ono samo na pojedince ili i na različite organizacije? Cilj praktikuma je približiti pojmove iz područja osobnog brendiranja i održavanja reputacije, naučiti koje tehnike i alate primjenjivati za širenje dosega i prisutnosti među publikama na različitim kanalima te kreiranje komunikacijskog plana s ciljem jačanja imidža. Poseban naglasak je na građenju brenda kroz društvene mreže, a studenti će naučiti i što komunicirati s medijima kako bi planirane PR aktivnosti imale što veći utjecaj.
O PREDAVAČIMA:
Hrvoje Ratkić, senior PR savjetnik, partner i suosnivač agencije za odnose s javnošću – PR 365 komunikacije.
Dugogodišnjim agencijskim iskustvom specijaliziran za kreiranje komunikacijskih strategija klijenata iz područja mode, kulture, sporta, glazbe i lifestyle-a. Dugogodišnji predavač na Sveučilištu VERN’ te Poslovnom veleučilištu Zagreb gdje predaje na kolegijima iz područja digitalnog marketinga i osobnog brendinga. (www.pr365.hr).
Jelena Šarić radi kao senior savjetnica za komunikacije u agenciji Val grupa gdje je zadužena za komunikacijske strategije raznih nacionalnih i globalnih klijenata. Prije Val grupe radila je kao voditeljica odjela komunikacija na RTL-u, a njezin posao podrazumijevao promociju svih televizijskih sadržaja i TV lica, kreiranje komunikacijskih strategija koje obuhvaćaju online (društvene mreže, web portali) i offline medije. Jelena se usavršavala i na edukacijama iz područja digitalnog marketinga, a radi kao predavačica na nekoliko obrazovnih institucija.
*Napomena:
Po uspješnom svladavanju Praktikuma svaki student/polaznik će dobiti Certifikat.