Na tehnološki je razvoj i nove trendove Hrvatski radio odgovorio promptno, pretvarajući izazove u nove prilike i standarde. Uvjerili su se u to naši studenti u sklopu terenske nastave kolegija Odnosi s javnošću i Odnosi s javnošću u praksi pod vodstvom mentora Tomislava Jurića. Studenti su imali priliku promatrati pripremu i sudjelovati u realizaciji radijske emisije Psiholog(i)ja HRT-a koja se emitirala uživo iz Knjižnice i čitaonice Bogdana Ogrizovića, uvjetno rečeno radijske emisije jer se ista, osim u program Radio Sljemena, uz čak šest kamera prenosila i u video formatu.
Središnji prostor Knjižnice, tog vrijednog zagrebačkog odredišta u središtu grada, još se jedanput pretvorio u scenu koja je osigurala prostor za nastup vrhunskih govornika i stručnjaka u sklopu emisije, ali prethodno i edukaciju naših studenata. Neposredno prije emitiranja u radijskom programu i na različitim digitalnim platformama, kroz razgovor s urednicom i voditeljicom Ivanom Radaljac Krušlin, predstavljene su dodatne dimenzije i dodane vrijednosti radijske emisije – sa slikom i publikom uživo.
Upravo kroz širok spektar raznovrsne publike i više različitih, a istovremeno sinkroniziranih alata, odnosno komunikacijskih kanala prikupljene su relevantne informacije i korisni savjeti iz prve ruke o svim aktivnostima koje prethode nastupu pred publikom, bez obzira na to je li ona u istom prostoru, uz radio valove ili uz ekrane na sasvim drugom kraju svijeta.
U razgovoru i međusobnoj interakciji te uz konkretne primjere iz prakse moglo se uživo doznati više i o očekivanjima koja novinari imaju od praktičara odnosa s javnošću, kao i sve druge pojedinosti uz koje se odnosi s javnošću uspješno ostvaruju. Neki novi odnosi zasigurno su uspostavljeni!
Na kraju susreta naš je profesor Tomislav Jurić zahvalio urednici i voditeljici, cijeloj programsko-tehničkoj ekipi Hrvatskoga radija i Radio Sljemena što su i ovoga puta odvojili vrijeme za naše studente i nesebično podijelili iskustva, savjete i znanje. Osim pozornošću, odužili smo se i lajkom koji je, zaključili smo između ostaloga, postao svojevrsna nova valuta u aktualnom digitalnom okružju.