Dvije dobrotvorne kampanje na kojima je radio naš predavač GordanTurković osvojile su najvažniju svjetsku PR nagradu

Čak dvije hrvatske kampanje koje su pomogle najranjivijim skupinama našeg društva, međunarodni žiri postavio je u sam vrh izvrsnosti ovogodišnjeg izdanja najvažnije svjetske nagrade za odnose s javnošću, Golden World Awards for Excellence Međunarodne udruge za odnose s javnošću (International Public Relations Association – IPRA).

Stratešku komunikaciju prema javnosti za oba projekta osmislila je i provodila agencija CTA komunikacije našeg predavača Gordana Turkovića. Kampanja „1100 kilometara za 1100 terapija” za Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci” i planinare Ranka Dragičevića i Daniela Lončara odnijela je pobjedu u kategoriji nevladinih organizacija, dok je pothvat maratonca Kristijana Sindika „Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana” nagrađen u kategoriji organizacije događaja.

 

Dobrotvorna akcija „1100 kilometara za 1100 terapija“ bila je vrlo izazovan planinarski pothvat kojim su Ranko Dragičević i Daniel Lončar u 49 dana propješačili čak 1100 kilometara najzahtjevnije hrvatske pješačke rute „Via Adriatica”. Hodajući po surovim uvjetima najvećih i najdužih hrvatskih planina pažnju su usmjeravali na svakodnevnu borbu Udruge roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“ te apelirali na građane da doniraju sredstva bračkim mališanima. U konačnici je prikupljeno 168.800 kuna, a kampanja je ove godine već nagrađena zlatnim Grand PRixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Video kampanje pogledajte ovdje.

 

Projekt „Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana” osmišljen je na inicijativu maratonca Kristijana Sindika. Pretrčavši 295 kilometara od Splita do Tivta u Boki Kotorskoj od 4. do 10. veljače 2021., uspio je prikupiti čak 212.664 kuna za nabavku infuzijskih volumetrijskih pumpi, kao i dodatne opreme za liječenje najmlađih splitskih pacijenata na Odjelu dječje onkologije KBC-a Split. Svaka pojedina ruta iznosila je duljinu jednog maratona – 42 km. Svi zainteresirani mogli su se pridružiti Kristijanovim maratonima, kao i kupovati kilometre. Video pogledajte ovdje.

Čestitam Ranku Dragičeviću i Danielu Lončaru na predivnoj inicijativi „1100 kilometara za 1100 terapija“ kao i Kristijanu Sindiku za pokretanje akcije „Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana”. Junački su pokazali da su spremni srušiti sve granice kako bi pomogli potrebitima. To je nešto što mi u CTA komunikacijama uvijek podržavamo, a priznanje u obliku jedne od najvažnijih svjetskih nagrada za odnose s javnošću definitivno nam je dodatna motivacija, izjavio je direktor CTA komunikacija i predavač na kolegiju “Strategije upravljanja odnosima s javnošću”, Gordan Turković.

 

Na nagrađenim dobrotvornim kampanjama, uz već spomenute pojedince, radili su i Mirjana Nižetić, Dijana Šabić, Mate Mladina, Gina Victorija Damjanović, Branimir Džaja, Velimir Hlupić i Hana Kajari. Nakon prve osvojene IPRA-ine nagrade prije dvije godine s kampanjom „Nešto zbilja važno”, ovo su već drugo i treće osvojeno priznanje Golden World Awards for Excellence u samo tri i pol godine postojanja mlade agencije CTA komunikacije koja svakodnevnim radom nastoji promicati vrijednosti u koje vjeruje.

Golden World Awards for Excellence najvažnija je nagrada u svijetu odnosa s javnošću koju od 1990. godine dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), promičući izvrsnost i etičnost u odnosima s javnošću. Njen značaj potvrđuje i žiri sastavljen od stručnjaka iz cijeloga svijeta, kao i broj i raznolikost prijava koje pristižu svake godine.