Kampanja našeg predavača Gordana Turkovića dobitnica je četiri regionalna i domaća priznanja na Danima komunikacija

„Osvajanje ovakvih značajnih nagrada veliko je priznanje za našu agenciju, kao i za klijenta Čistoću Split. Neočekivanom suradnjom s Vojkom V te originalnim sadržajem plasiranim na različite kanale pomaknuta je granica za projekte o odvajanju otpada. Kampanja “Odvoji, lako je” tako je nadišla granica Splita i postala nacionalna vijest. BalCannes je tradicionalno najjače regionalno marketinško natjecanje te smo jako ponosni na čak dva srebra koje je “Odvoji, lako je” osvojio, a nagrade IdejaX i MIXX potvrđuju da je našu kampanju vidjela i prihvatila čitava Hrvatska Zahvaljujem stručnim žirijima na ovim priznanjima i čestitke drugim dobitnicima“, izjavio je izvršni direktor CTA komunikacija i predavač na kolegiju „Strategije upravljanja odnosima s javnošću”, Gordan Turković.

„Odvoji, lako je“ informativna je kampanja koja je za cilj imala informirati građane o novom sustavu odvajanja otpada u polupodzemne spremnike u gradu Splitu. Iako je spot Odvoji, razdvoji tek dio sadržaja cijele kampanje, zbog pozitivnih reakcija korisnika, likovi iz spota postali su dio splitske grafiterske scene u Vukovarskoj ulici, a autentičan sadržaj istaknuli su i stručnjaci na festivalu Greencajtu. Cijela integrirana kampanja istaknula se originalnom idejom i provedbom, koja povezuje njezine online i offline segmente, što možete vidjeti u jednoj od videoprijavnica na linku.

Na nagrađenom sadržaju, prema konceptu i strategiji CTA tima, na tekstu i glazbi radio je Vojko V, animaciju je napravila Sara Bernat, dizajn 2Dizajnera, dok su kamera i produkcija djelo DD Video Laba https://bit.ly/vojko-v-odvoji-razdvoji.

BalCannes je regionalno natjecanje koje nagrađuje najbolje marketinške kampanje, omogućavajući da se agencije iskažu svojim najboljim projektima pred čitavom strukovnom zajednicom – koja prelazi nacionalne granice i uključuje regiju.

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti koje nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice. Organizirana je pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA!-e).
MIXX Awards Croatia natjecanje je za najbolje u digitalnom marketingu i komunikacijama u Hrvatskoj. Kriteriji za odabir najboljih uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate, a na temelju njih žiri odabire pobjednike, nositelje prestižnih statua MIXX Awards Croatia 2024.

Photo by: Matija Habljak, Pixsell