Najava gostujućeg predavanja: Mila Marina Burger iz studija Filburg

Naša gošća-predavač na kolegiju Upravljanje markama – Branding u ponedjeljak, 04. prosinca s početkom u 17 sati bit će Mila Marina Burger, partnerica i izvršna direktorica u Filburgu, studiju za branding, dizajn i komunikacije gdje djeluje od 2014. godine.

Mila je autorica više znanstvenih članaka na temu brendiranja i izgradnje reputacije i govornica na međunarodnoj konferenciji International Place Branding Association, The Association for the Study of Ethnicity and Nationalism (ASEN), kao i pri zagrebačkom Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu te je doktorska kandidatkinja na Fakultetu političkih znanosti pri Sveučilištu u Zagrebu s tezom pod nazivom “Pregovaranje nacionalnog identiteta u eri digitalne komunikacije”.

Na području kreativnih industrija radi preko 15 godina. Diplomirala je na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti sa stipendijom Ministarstva znanosti RH te Ministarstva kulture i komunikacija Republike Francuske. Kao apsolventica postaje voditeljica marketinga i odnosa s javnošću izložbe ZGRAF 9 (nagrada Grada Zagreba za najbolju izložbu 2004. godine), a kasnije brand managerica magazina Grazia u Europapress Holdingu te izvršna producentica najvećeg muzičkog festivala u Hrvatskoj, INmusic festivala. Godine 2010. osniva startup Loccie s kojim dobiva poziv u Kinu u globalni 6-mjesečni hardverski akcelerator – HAX, nakon čega osvaja nagradu prestižne UK Sign Design Society za najbolji digitalni sustav orijentacije.

Filburg je studio za branding, dizajn i komunikacije osnovan 2008. godine sa sjedištem u Zagrebu. Portfolio studija uključuje radove za klijente s 4 kontinenta — javnu upravu, međunarodne organizacije, startupe i MSP-ove u Kini, Australiji, Europi i SAD-u.

Rad studija nagrađen je pri Art Directors Club New York, United Kingdom Sign Design Society, Hiiibrand, awwwards a naši radovi objavljeni su na nizu izložbi, publikacija i dizajnerskih magazina kao što su Zagreb Design Week, Izložba hrvatskog dizajna, Print, How, Atlas of Graphic Design, First Choice i dr.

Povrh osmišljavanja vizualnih i brand narativa specijalizirani smo za oblikovanje vizualnih identiteta i ključnih poruka te oblikovanje svih vrsta primjena vizualnih identiteta uključujući primjenu na digitalne kanale. Filburgov tim autor je više od stotinu korisničkih iskustava na malim i velikim online platformama i interaktivnim aplikacijama primjenjujući najbolje prakse. U galeriji možete vidjeti neke od realiziranih projekata studia Filburg.

Saznajte više na linku https://filburg.co/hr/.