ODRŽANO GOSTUJUĆE PREDAVANJE KAMILA ANTOLOVIĆA

Gostujuće predavanje Kamila Antolovića održano je u utorak 22. studenoga 2022. na temu Trema i strah u javnom nastupu u predavaonici P-303 na Poslovnom veleučilištu Zagreb. Predavanje je održano u sklopu kolegija Metode istraživanja i znanstvenog rada koji se izvodi na 2. godini specijalističkog diplomskog stručnog studija Marketinga i komunikacija.

Predstavljeni su rezultati istraživanja provedenog 2021. godine kojemu je cilj bio identificirati čimbenike koji utječu na tremu i strah u javnom nastupu, izmjeriti njihov intenzitet, kao i ispitati utjecaj socio-ekonomskih karakteristika treme i straha u javnim nastupima. Istraživanje je provedeno na uzorku od 600 ispitanika, podijeljenih u dvije skupine (studenti i zaposleni) korištenjem metode online ankete.

Kako se provodi stratifikacija skupina unutar populacije, zašto je anketa jedna od najpopularnijih metoda istraživanja u društvenim znanostima, u čemu je razlika između terenskog istraživanja i online istraživanja te koji tip anketne ljestvice odabrati samo su neka od pitanja na koje je predavanje nastojalo odgovoriti.


Kamilo Antolović studirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te specijalizirao marketing i komunikacije. Ima preko 35 godina iskustva na različitim poduzetničkim, menadžerskim i marketinškim poslovima u Hrvatskoj i regiji.

Utemeljitelj je i direktor K&K PROMOTION od 1993. Bio je predavač niza ekonomskih predmeta u Trgovačkoj školi u Zagrebu te viši predavač na Visokoj školi AGORA za menadžment tržišnih komunikacija. Sada je viši predavač na Visokom učilištu ALGEBRA na studiju digitalnog marketinga. Kao član ili voditelj tima sudjelovao je u više tisuća marketinških projekata i kampanja na domaćem i regionalnom tržištu za vodeća domaća i niz međunarodnih poduzeća i brandova (INA, PPD, HT, Nestle, Durex, Philips, SDF, Ledo, Franck, FINA…).

Objavio je jedanaest knjiga, od kojih je šest literatura na visokoškolskim ustanovama te više stotina komentara, stručnih i znanstvenih članaka. Sudjelovao je u nizu priprema zakona i kodeksa iz područja tržišnog komuniciranja te je predavao na više stotina edukativnih programa iz područja interpersonalne komunikacije, javnog nastupa, prodaje, pregovaranja i marketinga za gotovo sva vodeća hrvatska i regionalna poduzeća s preko nekoliko tisuća sudionika.

Obnašao je funkciju predsjednika HURA-e i predsjednika Organizacijskog odbora PRIME-a, zamjenika direktora FESTO-a i predsjednika Suda časti HURA-e te člana žirija Festivala BiH, Superbrands Hrvatska i drugih. Dobitnik je niza strukovnih nagrada i priznanja (Zlatno zvono u RH, The best Ad EuropeDI, Grand prix viral HUOJ…), prvi je stalni sudski vještak za oglašavanje i tržišne komunikacije u Republici Hrvatskoj, predsjednik Etičkog vijeća HUK-samoregulacija, Etičkog povjerenstva HUPUP, udruženja marketinga HGK te je član IO CROMA-e.