„Znanost i umjetnost doživljaja hrane“ nova je knjiga naše drage profesorice i vanjske suradnice prof. dr. sc. Daniele Angeline Jelinčić koja izvodi nastavu na stručnom prijediplomskom studiju Menadžmenta i produkcije u kulturi. Na više od 200 stranica, u izdanju kuće Jesenski i Turk te kroz osjetilni dizajn same knjige u kreaciji Minus Minus agencije, kroz 5 glavnih poglavlja knjiga opisuje pravila stvaranja doživljaja u gastronomiji (Hrana u ekonomiji doživljaja), iznosi činjenice o vezi mozga i hrane (Veza mozak – hrana), pruža konkretne naputke za stvaranje višeosjetilnih gastro doživljaja uz poneke recepte (Kreiranje gastronomskog doživljaja), objašnjava važnost hrane kroz brendiranje, gastrodiplomaciju i turizam (Hrana i identitet), te istražuje ulogu hrane u raznim vrstama umjetnosti odnosno predstavlja primjere stvaranja umjetnosti pomoću hrane (Hrana i umjetnost), a može se nabaviti na sljedećoj poveznici:
https://www.
Načela ekonomije doživljaja predstavljena u knjizi, važna su ne samo u gastronomiji, već su primjenjiva i u širokom području kulture i turizma. Čestitamo dragoj kolegici na još jednom uspjehu.