-
Studirali ste u statusu izvanrednog studenta. Koliko je bilo teško uskladiti posao i studij?
Radi dobro organiziranog predavanja u poslijepodnevnim satima nije bilo teško uskladiti posao i studij, ali je bilo izazovno uskladiti privatno vrijeme uz sve to (bio sam roditelj prvašića i vrtićkog djeteta). Prvi semestar je bio težak i stresan za mene zato što sam pokušavao balansirati na tri strane. Radi pandemije (Covid 19) online predavanje mi je odgovaralo, zato što sam slušao predavanja u okruženju obitelji pa je bilo djeci lakše objasniti da tata sluša predavanje (dolazili su do mene da vide što tata radi).
-
U središtu interesa Vašeg završnog rada je upravljanje prodajnim osobljem, je li ta tema ključna za uspješne rezultate?
Kako radim već više od 24. godine u maloprodaji na više različitih pozicija, sa sigurnošću mogu potvrditi i razjasniti da je upravljanje osobljem najvažnija karika u ostvarenju planiranih ciljeva i donošenju strategije. Trenutna situacija u maloprodaji je izazovan posao radi situacije (manjka) na tržištu s radnom snagom te je upravljanje osobljem ključan i trenutno najvažniji faktor za uspješne rezultate.
-
Godinama radite u Konzumu, pojasnite nam Vaše radno mjesto i kako ste napredovali u organizaciji.
Krenuo sam raditi kao trgovac u maloj Konzum prodavaonici nakon završene srednje škole te sam nakon dvije godine prešao u Upravu u službu Unapređenja prodaje. Kako se u to vrijeme Konzum počeo širiti van Zagreba bio sam support kolegama pri otvaranju prodavaonica te učenju naših procesa novim kolegama. Nakon 8 godina terenskog rada (HR, BiH i Srbija) stekao sam puno znanja i iskustva u području maloprodaje te sam postao Područni voditelj u regiji Zagreb za male&maxi prodavaonice. Trenutno sam na funkciji Pomoćnika direktora za regiju Zagreb mali&maxi format, a uz to vodim i upravljam s devet prodavaonica i 80 zaposlenih. Uz vođenje prodavaonica moram biti i backup svojim kolegama kao i direktoru.
-
Koja znanja i vještine stečene na studiju Marketinga i komunikacija Poslovnog veleučilišta Zagreb primjenjujete u svakodnevnom poslovanju?
Komunikacija je ključna u poslu koji obavljam jer se moj posao odnosi na kvalitetno upravljanje ljudi da bi što prije došli do planiranih ciljeva. Ujedno stekao sam i puno veće samopouzdanje u vidu javnog nastupa i prezentacija koje imam na tjednoj bazi.