1. Vaš posao uključuje puno terenskog rada i putovanja. Volite li više uredski posao ili rad na terenu?
Definitivno teren. Stalna komunikacija sa klijentima je „ono nešto“ što moj posao čini dinamičnim i zanimljivim. Na terenu je svaki dan drugačiji za razliku od uredskog posla.
2. Kako automatizacija i nove tehnologije utječu na budućnost tržišta poštanskih usluga i dostave?
Definitivno smo zakoračili novo „digitalno doba“ te se svi na tržištu moraju prilagođavati novim trendovima. Tako je Hrvatska Pošta od 2019 godine napravila veliku transformaciju kroz razvojnu strategiju Pošta 2022. Najveća i najvažnija investicija je Nacionalni skladišno-sortirni centaru koju je postavljena najmodernija poštanska tehnologija. Sam sortirni stroj veličine nogometnog igrališta može sortirati 15.000 paketa u sat vremena. Mreža od 300 paketomata putem kojih možete preuzimati pošiljke 24/7. Trend je pada pismovnih pošiljaka međutim raste paketsko tržište koje je i budućnost poslovanja. Definitivno se ne bojim za budućnost tržišta jer pismo uvijek možete primiti i u digitalnom obliku dok će vam naš poštar još godinama zvoniti na vrata noseći vaše omiljene proizvode koje ste kupili na nekoj od web trgovina.
3. Što je važno za kvalitetno upravljanje odnosima s klijentima?
Po mom mišljenju prva stvar je pokazati da vam je klijent važan, a nakon toga sa vremenom izgraditi kvalitetne i dugoročne odnose. Ukoliko niste stvorili kvalitetan odnos koji se temelji na uzajamnom povjerenju siguran sam da tijekom suradnje će biti vrlo teško rješavati razne izazove, a izazovi su u svakoj poslovnoj suradnji neizbježni. Ne volim ćuti kada ljudi kažu da je prodaja manipulacija kako bi se ostvarili prihodi. Ne, ne prihvaćam tu tezu. Prodaja je izgradnja odnosa, jačanje brenda i ugleda tvrtke u kojoj radite. Ako ste iskreni i ako vjerujete u uslugu koju prodajete onda je moć uvjeravanja najmanji problem i to svaki klijent zna prepoznati.
4. Studirali ste u statusu izvanrednog studenta. Koliko je bilo teško uskladiti posao i studij?
Mislim da bi na ovo pitanje najbolje odgovorila moja kćer i supruga svakako vrlo teško. Kada se dižete u 06:00 i vraćate iza 21h, a radite posao koji je izuzetno dinamičan ne ostaje vam previše vremena za obitelj pa dođe vikend, a onda piši seminarske radove i uči za ispite. Svakako za vrijeme studija to mi je bilo najteže uskladiti.
5. Koja znanja i vještine stečene na studiju Marketinga i komunikacija Poslovnog veleučilišta Zagreb primjenjujete u svakodnevnom poslovanju?
Jednom prilikom mi je postavljeno pitanje na fakultetu: Zašto komunikacije ako radite u prodaji? Moj odgovor je i nakon tri godine isti: mogu moji u Hrvatskoj pošti brendirati, pakirati, obojati, testirati Paket 24 u suradnji sa najboljim marketinškim agencijama ali ne mogu prodati ako nitko klijentu u živo ne predstavi uslugu ili u nekom drugom slučaju proizvod. Stečena znanja i vještine tijekom studija su moje komunikacijske i prezentacijske vještine digle na jednu višu razinu. Puno bolje razumijem istraživanje tržišta, korporacijsku kulturu, način na koji funkciniraju mediji i odnosi s javnošću, o komunikaciji kako teoretskom djelu tako i u praktičnom već sam spomenuo, krizno komuniciranje. Stvarno u svom poslu koristim mnoštvo vještina i znanja. Na kraju moram posebno istaknuti kolegije vizualne komunikacije i retoriku…neprocjenjivo!