Nova lica na PVZG-u

PVZG tim – Tatjana Pavković mag. oec.

Ove godine je s nama u PVZG timu prof. Tatjana Pavković koja vodi naše brucoše u kolegiju Osnove marketinga. 

Profesorica Pavković u području marketinga i komunikacija radi preko 20 godina. Svoj fokus usmjerila je kroz domenu prehrambene industrije odnosno stvaranje vizualnih identiteta proizvoda, brending, te marketing promociju odnosno komunikaciju proizvoda i usluga prema potencijalnim korisnicima u svojstvu copywritera, food dizajnera, project managera i dijelom na realizaciju samostalnih projekata.

Godinama radi i kao suradnik za brojne internacionalne produkcijske kuće i advertajzing agencije kao što su: Red produkcija, Top cut produkcija, Tunafish produkcija, Mccann agencija, BBDO, Pro Media Group. 

U timskom radu realizirala je brojne projekte za tvrtke: Franck, Dukat, Ledo, Gavrilović, Plazma, dr. Oetker, Flagman, Žitoluks, Tefal, Nestle, Podravku, Chipitu, Danone itd.

Prof. Pavković smatra da danas u digitalnom dobu teorijskom okviru marketinga u znatnoj mjeri pomažu statistički podaci iz prakse te brzo dobiveni rezultati istraživanja tržišta i time zajedno utiru put boljem razumijevanju ne samo ciljne skupine općenito nego i pojedinca kao krajnjeg potrošača koji je danas centralno pozicioniran i uključen u sve pripremne i razvojne faze procesa nastanka proizvoda ili usluge te njegovog plasmana na tržište. 

Danas u digitalnom dobu kada smo „up to date“ dobrim poznavanjem marketing alata puno lakše pratimo tržište, kontroliramo konkurenciju i činimo ne samo duljim životni ciklus našeg proizvoda ili usluge već i postajemo superiorni na tržištu.

Cilj ovog kolegija je razumjeti opću ulogu marketinga u društvu, te usvojiti znanje o temeljnim marketinškim pojmovima i konceptima kako bi studenti u nadolazećoj materiji iz područja marketinga i komunikacija što jasnije „kuću gradili“.

Usmjerenim odabirom vježbi i podjelom u timove „inovatora“, studenti kroz marketing plan kreiraju svoj proizvod ili uslugu, te kroz osnovni koncept marketing miksa (proizvod, cijena, distribucija, promocija) jasno, ali fiktivno komuniciraju sa svojim krajnjim korisnikom.